• 14.09.11, 10:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estonian Airi endine asepresident toob Eestisse maailma suurima lennufirmade esindaja

Maailma suurim lennufirmade ja turismiettevõtete esindusettevõte AVIAREPS jätkab kontorite võrgu laiendamist ja sõlmis lepingu Eestis tegutseva peamüügiagendiga Airline Management ning asutab seeläbi oma 42. kontori 
Ühinemine toob kaasa kohaliku ettevõtte nimemuutuse, mis saab edasises äritegevuses olema AVIAREPS Airline Management.
AVIAREPS Airline Management Tallinnas asuv kontor tegutseb Baltikumiüleselt pakkudes müügi-, turundus- ja avalike suhete teenust lennundus- ja turismiettevõtetele. Hetkel esindab ettevõte kümmet klienti ning on esindusturul tuntud tegija. Ettevõtte portfellis on LOT Polish Airlines ja Brussels Airlines (mõlemat esindatakse Eestis), Etihad Airways, Air Mauritius, Air Namibia, Air Seychelles, Jet Airways, Condor ning samuti Carnival Cruise Lines ning Wyndham Hotels (kõiki neid esindatakse Eestis, Lätis ja Leedus).
„Eesti ja Balti riigid on tõestanud oma kasvavat majanduslikku mõju ning ühinemine on loogiline samm pakkumaks esindusteenuseid kogu maailmas. Oleme ettevõtte Airline Management näol leidnud usaldusväärse juba tegutseva partneri, kes vastab meie kõrgetele kvaliteedinõuetele ja teenindustandarditele,“ ütles AVIAREPSi president ja tegevjuht Michael Gaebler,

Artikkel jätkub pärast reklaami

Airline Management looja Leela Lilleorg jätkab AVIAREPS Airline Management tegevjuhina. Suurte kogemustega ja hea turutunnetusega endine Estonian Air’i asepresident asutas 2005. aastal edukalt oma esindusettevõte.
Lilleorg loodab läbi ühinemise “lisada oma Balti ärile globaalset fookust ning uues kuues pakkuda klientidele veelgi kõrgetasemelisemat teenust kasutades ära tekkivad sünergiad.”
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele