• 02.09.11, 12:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Riigikontroll: ministeerium rikkus kütusehankel seadust

Riigikontrolli auditist selgub, et majandus- ja kommunikatsiooniministeerium ning selle valitsemisala asutusedrikkusid riigihangete seadust olles soetanud kütust ilma riigihanketa ning seetõttu ei ole kindel, kas soetatud kütus on sisse ostetud soodsaima hinna printsiibil.
Audiitorid märgivad auditi aruandes, et  2010. aastal on ministeerium ja selle allasutused soetanud kütust erinevatelt ettevõtetelt kokku 11,2 miljoni krooni eest. Seejuures on ministeerium 2009. aastal osalenud ühishankel ning nii Lõuna,
Lääne kui ka Põhja Regionaalne Maanteeamet on aastatel 2008– 2009 korraldanud riigihanke autokütuse ostmiseks. Nende hangete alusel on tasutud autokütuse eest 3,7 miljonit krooni.
Samas selgus, et 2010. aastal on ministeerium ostnud vaid kolmandiku soetatud kütusest hanke võitnud pakkujalt. Seega on ministeerium ja allastutused (v.a eespool nimetatud regioonid) 2010. aastal soetanud autokütust ilma avatud

Artikkel jätkub pärast reklaami

hankemenetlust korraldamata kokku 7,5 miljoni krooni eest.
Suurimad autokütuse ostjad on Veeteede Amet, Maanteeamet ja Maanteeameti ida regioon (endise nimega Ida Regionaalne Maanteeamet). Riigikontrolli hinnangul on rikutud riigihangete seadust, samuti ei pruugi olla tagatud soodsaim hind.
Ministeeriumi vastus konkreetsele märkusele oli järgmine: Maanteeametis on läbi viidud kogu ameti regioonide vajadusi hõlmava avatud autokütuste ostmise hanke. Otsused on vormistamisel ning lepingud sõlmitakse lähiajal. Hankelepingu perioodiks on 3 aastat. Ministeeriumis kaalutakse kogu haldusala vajadusi hõlmava autokütuse ostmise avaliku hanke läbiviimise võimalusi. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Enimloetud

1
Uudised
  • 10.10.25, 14:21
ELEA korraldab pikemate autorongide demopäeva
2
TOP
  • 25.09.25, 09:25
Autotranspordi TOPi esikohaomanik: turul käib pidev võitlus
3
Uudised
  • 13.10.25, 11:51
Galerii: “Kriisilogistika päev 2025
Olulisim küsimus: miks pole logistikaettevõtted ETO nimekirjas?
4
Uudised
  • 09.10.25, 12:13
Järjekordne BLSi juhatuse liige lahkus ametist
BLS on kümme aastat järjest kahjumit saanud
5
Uudised
  • 13.10.25, 13:27
Hiina vastas USAle: mitmed laevad pöördusid nädalavahetusel tagasi
Sadamatasud kasvavad ka USA börsil noteeritud mitteameerika päritolu laevandusfirmadele
6
Uudised
  • 10.10.25, 12:55
Juba 24. korda: “Aasta logistikategu 2025” ootab kandidaate!
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!

Viimased uudised

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele