• 24.08.11, 10:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ülevaade täna Logistika kuukirjas ilmunud artiklitest

Täna ilmus Äripäeva Logistika kuukiri, Logistikauudised teeb lühikese ülevaate, mida väljaandest lugeda saab.
 Lühikese tagasivaatena eelmisele kuukirjale, millele andis intervjuu Euroopa Komisjoni transpordivolinik Siim Kallas, analüüsitakse, milleks siis tegelikult on võetud suund üldistele teemaksustamistele. Voliniku kabineti juht Henrik Hololei vihjab, et lisarahata jääks lihtsalt tee-ehitused toppama.
Samuti on luubi all jahelaoteenust pakkuva Nordnet Eesti saneerimislugu. Konflikt on muidugi sarnane enamikele sarnastele protsessidele, kus üks võlausaldajatest pole nõus väljapakutud saneerimismeetmetega. Sel juhul on pank üheks vastaspooleks.
Eesti Ostu- ja Tarneahelatejuhtimise Ühindu juhatuse liige Ain Tulvi selgitab, mille kohta jagavad Intelligentsed veosed infot ning Addinol selgitab, miks eluaegse õli reklaami uskumine on põhjendamatu risk.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Turuülevaade käsitleb see kord haagisemüüjaid ja rentijaid, kes hakkavad mõõnast väljuma. Ning piirkond, mis on seekord vaatluse alla võetud, on Kasahstan.
Visiooni rubriigis kirjutavad Tallinna Tehnikaülikooli ja Tallinna Tehnikakõrgkooli logistika õppekavade arendajad sellest, millist haridust ja õpetust vajavad Eesti logistika- ja tarneahela juhid.
Sellest ja paljust muust nagu eelpool mainitus saab lugeda täna ilmunud Äripäeva Logistika kuukirjast. Selleks vajaliku päevapileti saad osta SIIT.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele