Täna ilmus Äripäeva Logistika kuukiri, Logistikauudised teeb lühikese ülevaate, mida väljaandest lugeda saab.
Lühikese tagasivaatena eelmisele kuukirjale, millele andis intervjuu Euroopa Komisjoni transpordivolinik Siim Kallas, analüüsitakse, milleks siis tegelikult on võetud suund üldistele teemaksustamistele. Voliniku kabineti juht Henrik Hololei vihjab, et lisarahata jääks lihtsalt tee-ehitused toppama.
Samuti on luubi all jahelaoteenust pakkuva Nordnet Eesti saneerimislugu. Konflikt on muidugi sarnane enamikele sarnastele protsessidele, kus üks võlausaldajatest pole nõus väljapakutud saneerimismeetmetega. Sel juhul on pank üheks vastaspooleks.
Eesti Ostu- ja Tarneahelatejuhtimise Ühindu juhatuse liige Ain Tulvi selgitab, mille kohta jagavad Intelligentsed veosed infot ning Addinol selgitab, miks eluaegse õli reklaami uskumine on põhjendamatu risk.
Turuülevaade käsitleb see kord haagisemüüjaid ja rentijaid, kes hakkavad mõõnast väljuma. Ning piirkond, mis on seekord vaatluse alla võetud, on Kasahstan.
Visiooni rubriigis kirjutavad Tallinna Tehnikaülikooli ja Tallinna Tehnikakõrgkooli logistika õppekavade arendajad sellest, millist haridust ja õpetust vajavad Eesti logistika- ja tarneahela juhid.
Sellest ja paljust muust nagu eelpool mainitus saab lugeda täna ilmunud
Äripäeva Logistika kuukirjast. Selleks vajaliku päevapileti saad osta
SIIT.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuidas tuvastada ärijuhid, kes kasutavad firmamatjaid?
Viimase aasta jooksul on firmade matmine märgatavalt kasvanud ning tegevusalale on sisenemas ka uusi tegijaid. Firmamatjad on isikud või ettevõtted, kes pakuvad teenust raskustes olevate firmade likvideerimiseks, sageli eesmärgiga vältida võlausaldajate nõudeid või maksuameti tähelepanu. Rahvapäraselt kutsutakse neid ka “tankistideks“.