Autor: Jaana Pikalev • 17. august 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Amserv avas Eesti esimese interneti autokaubamaja

Eesti suurim autode jaemüüja Amserv Grupp, mille turuosa Eestis on 14,4%, avas täna Eesti esimese autode e-salongi ehk interneti autokaubamaja, mille tarkvara on välja töötatud Markko Märtini ettevõtte Uus Auto OÜ poolt.  

E-salongi tarkvara välja töötanud Uus Auto OÜ juhatuse liige Janis Kaal sõnas, et autokaubamajade aeg on saabunud. “Mudelite valik on lai ja kasvav ning nendes orienteerumine võtab omajagu aega,” lausus Janis Kaal. „Interneti autokaubamaja ei ole kontseptuaalselt midagi enneolematut – internetti on juba ammu kolinud nii pangad kui ka mööblifirmad. Samas on auto pikaajaline kestvuskaup, mille ostuks on võrdlemine võtmeküsimus – kuidas leida üles just mulle sobiv mudel?” 

“E-salong pakub klientidele märkimisväärset ajavõitu autode kohta info hankimisel,” selgitas Amserv Grupi tegevjuht Mart Mägi. “Ühest küljest on auto ostmine väga pikk protsess, sageli kuni pool aastat või isegi aasta, mil klient kaalub oma soove, võimalusi ja vajadusi. Teisest küljest on auto sageli isegi liiga emotsionaalne ost – kõikide salongide peale, milles võib-olla ühes ongi see kõige õigem ja sobivam auto, ei pruugi klient tullagi. E-salong aitab klientide unistused ja võimalused võimalikult täpselt kokku viia.”

“Teine e-salongi sihtrühm on kliendid, kes teavad üsna täpselt, millist autot nad soovivad, kuid tahavad kalkuleerida auto täpset hinda,” selgitas Mart Mägi. “Kindlasti tahab klient juba konkreetse soovitava autoga salongi tutvuma tulles olla piisavalt informeeritud uuendustest ja võimalustest. Korduvostu sooritavate klientide jaoks ei ole füüsiliselt uue autoga tutvumine isegi vajalik – ta võib uue auto kodus või kontoris kokku panna ja ära tellida.”

Mart Mägi sõnul jätkub Eesti ja Baltimaade turul sellel aastal tarbesõidukite müügikasv. “Huvi äratavad näiteks hübriid- ja elektriautod,” selgitas Mart Mägi. “Uued ja erilised mudelid ei ole kliente jaoks harjumuspärased, mistõttu iga täiendav eelinfo kild aitab kliente lähemale neile kõige paremini sobiva valiku tegemisel.”

 

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077