• 26.07.11, 10:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estonian Air: sotsiaalmeedias saab üha enam raha teha

Estonian Airi teatel töötab sotsiaalmeedia üha enam müügikanalina. Lennufirma korraldab täna Facebooki fännilehel tagurpidi oksjoni.
Estonian Airi arendus- ja turundusdirektori Gunnar Mägi sõnul on Estonian Airi sotsiaalmeediakanalitest saanud tõhusad infokanalid, kuid üha rohkem leiavad need kasutust ka müügikanalina. "Meie sotsiaalmeediakanalitest on saamas omamoodi ideedelabor, kus katsetame uusi lahendusi ja müügivõimalusi. Estonian Air jätkab unikaalsete pakkumiste turule toomist sotsiaalmeedias ka tulevikus," lisas Mägi.
Tänasel oksjonil müüakse Estonian Airi lennupileteid kahele reisijale kindlaksmääratud marsruudil ning kuupäevadel. Oksjon toimub nn „tagurpidi oksjoni“ formaadis, kus müüdavate piletite alghinda langetatakse proportsionaalselt oksjonipidaja poolt valitud summas ning aja jooksul. Oksjonil võidab see, kes esimesena oma ostusoovi oksjoni uudise kommentaarides kinnitab.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele