• 18.07.11, 14:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Riik tahab merenduses atraktiivsemaks 

Majandusministeeriumis valmis merenduspoliitika arengukava aastani 2020, mis toetab eelkõige merenduse ja ettevõtluse koostööd, kaitseb mere- ja rannakeskkonda ning merega seotud kultuuripärandit. 
Majandus- ja kommunikatsiooni minister Juhan Parts ütles ERR-i raadiouudistele, et merenduspoliitika dokument keskendub peamiselt sellele, kuidas saaks riik parandada oma atraktiivsust merenduse vallas.
Tema sõnul käsitleb dokument olulisemaid punkte nagu sadamate töö, turism, kalandus ning reisi- ja kaubalaevandus. Kõige olulisemaks pidas ta aga ettevõtluse ja merenduse koostöö arendamist, sest tema hinnangul on Eesti kapitalil baseeruvad ettevõtted kaotamas oma postisioone merekaubanduses ja kaubavedudes.
Partsi hinnangul on oluline muuta aktiivsemaks ka reisi- ja kaubalaevandust, mis aitaks arendada palju muid tegevusalasid mereinsenäridest ning -spetsialistidest merekindlustuste ja finantseerimisvõimalusteni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele