• 18.07.11, 14:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Riik tahab merenduses atraktiivsemaks 

Majandusministeeriumis valmis merenduspoliitika arengukava aastani 2020, mis toetab eelkõige merenduse ja ettevõtluse koostööd, kaitseb mere- ja rannakeskkonda ning merega seotud kultuuripärandit. 
Majandus- ja kommunikatsiooni minister Juhan Parts ütles ERR-i raadiouudistele, et merenduspoliitika dokument keskendub peamiselt sellele, kuidas saaks riik parandada oma atraktiivsust merenduse vallas.
Tema sõnul käsitleb dokument olulisemaid punkte nagu sadamate töö, turism, kalandus ning reisi- ja kaubalaevandus. Kõige olulisemaks pidas ta aga ettevõtluse ja merenduse koostöö arendamist, sest tema hinnangul on Eesti kapitalil baseeruvad ettevõtted kaotamas oma postisioone merekaubanduses ja kaubavedudes.
Partsi hinnangul on oluline muuta aktiivsemaks ka reisi- ja kaubalaevandust, mis aitaks arendada palju muid tegevusalasid mereinsenäridest ning -spetsialistidest merekindlustuste ja finantseerimisvõimalusteni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele