• 18.07.11, 14:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Riik tahab merenduses atraktiivsemaks 

Majandusministeeriumis valmis merenduspoliitika arengukava aastani 2020, mis toetab eelkõige merenduse ja ettevõtluse koostööd, kaitseb mere- ja rannakeskkonda ning merega seotud kultuuripärandit. 
Majandus- ja kommunikatsiooni minister Juhan Parts ütles ERR-i raadiouudistele, et merenduspoliitika dokument keskendub peamiselt sellele, kuidas saaks riik parandada oma atraktiivsust merenduse vallas.
Tema sõnul käsitleb dokument olulisemaid punkte nagu sadamate töö, turism, kalandus ning reisi- ja kaubalaevandus. Kõige olulisemaks pidas ta aga ettevõtluse ja merenduse koostöö arendamist, sest tema hinnangul on Eesti kapitalil baseeruvad ettevõtted kaotamas oma postisioone merekaubanduses ja kaubavedudes.
Partsi hinnangul on oluline muuta aktiivsemaks ka reisi- ja kaubalaevandust, mis aitaks arendada palju muid tegevusalasid mereinsenäridest ning -spetsialistidest merekindlustuste ja finantseerimisvõimalusteni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 14:44
Kas ettevõtte autopark töötab sinu kasuks või vastu?
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele