• 15.07.11, 11:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallink jälle kahjumis

Tallink Grupi kolmanda kvartali käive ja tulu reisija kohta küll kasvasid, kuid kulude pool kasvas veelgi kiiremini ning vastu tuli võtta 144% suurem kahjum kui aasta tagasi.
Kontserni auditeerimata konsolideeritud müügitulu käesoleva majandusaasta kolmandas kvartalis oli 209,5 miljonit eurot, mida on 7,1 miljonit eurot ehk 3,5% rohkem kui eelmise majandusaasta kolmandas kvartalis, teatas Tallink börsile.
Võrreldes eelnenud majandusaastaga kasvas kaubaveoteenuste müük 4,2 miljonit eurot ehk 17,1% ning piletitulu 2,6 miljonit eurot ehk 5,2%. Piletitulu reisija kohta suurenes 1,9 euro võrra ning restoranide ja poodide tulu reisija kohta 1,1 euro võrra, mis on vastavalt 8,1% ja 2,0% rohkem kui aasta tagasi.
Siiski ei ületanud Tallinki müügitulude kasv kolmandas kvartalis sama perioodi kulude kasvu, mille tulemusena suurenes kahjum firma tegevusest kolmandas kvartalis võrreldes eelmise majandusaasta sama kvartaliga.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kõige enam mõju kulude kasvule avaldas suur kütusehinna tõus. Kontserni kütusekulud suurenesid majandusaasta kolmandas kvartalis võrreldes eelmise majandusaasta kolmanda kvartaliga 10,3 miljoni euro võrra.
Tallinki EBITDA kasum oli 22,7 miljonit eurot ehk 24% vähem, kui aasta tagasi. Firma kolmanda kvartali auditeerimata konsolideeritud puhaskahjum küündis 7,3 miljoni euroni, samas kui aasta tagasi teeniti 3 miljonit eurot puhaskahjumit.
Majandusaasta esimese üheksa kuuga on Tallink teeninud 15,6 miljonit eurot puhaskahjumit. Aasta tagasi samaks ajaks teenis ettevõte 20,6 miljonit eurot puhaskahjumit.
Tallink teenindas kolmandas kvartalis kokku 2 098 356 reisijat, mida on 2,7% vähem kui eelmisel majandusaastal samal ajal. Reisijate arvu langusele avaldas mõju kampaaniate ja pakkumiste taktika erinevus teise ja kolmanda kvartali kuude vahel, teatas juhtkond.
31. mai seisuga on firmal raha ja raha ekvivalente 49,63 miljonit eurot ning nõudeid ostjate vastu 42,34 miljonit eurot. Intressi kandvaid lühiajalisi võlakohustusi on Tallinkil 118 miljoni ning võlgu tarnijatele 94 miljoni euro eest.
Pikajalisi intressikandvaid võlakohustusi on Tallinkil mai lõpu seisuga 916 miljoni euro väärtuses. Jaotamata kasumit on firmal kokku 173 miljonit eurot.
Investorite esialgne reaktsioon Tallinna börsil on suhteliselt leige olnud. 104 000-eurose käibe juures on aktsia hind kella 10:20 kukkunud 0,55%, 0,724 euroni.

Seotud lood

Uudised
  • 03.06.11, 12:53
Tallinki reisijate arvu kasv pidurdumas, kaubavedu endiselt kasuvtrendis
Tallink teenindas mais kõikidel liinidel kokku 702 513 reisijat, mida on 1,1 protsenti enam kui mullu samal ajal. Möödunud kuul kasvas jätkuvalt ka veetud kaubaühikute kui sõiduautode arv, vastavalt 18,7 ja 7,5 protsenti.
Uudised
  • 12.04.11, 10:59
Tallinki kahjum vähenes
Tallinki majandusaasta teise kvartali kahjum vähenes mulluselt 16,3 miljonilt 9,4 miljonile eurole, teatas ettevõte eile õhtul börsile.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Gunvor Groupi terminal Rotterdamis, millele pakub logistikateenuseid Eestis tegutsev ning siinses veondus- ja laondussektori parimat palka maksev AS Gunvor Services.
TOP
  • 14.10.25, 15:57
Palga TOP: veondus- ja laondussektori esikolmikus palk üle 6000 euro
Elektriveokite kasutuselevõtt peab toimuma tavapärastes konkurentsitingimustes, mitte kohustuste ja trahvide saatel, leiavad organisatsioonid oma ühisavalduses.
Uudised
  • 14.10.25, 13:32
Logistikasektor protestib nullheitega veokite ostukohustuse vastu: keegi ei osta veokit, mis viib pankrotti:
Shanghai sadam.
Uudised
  • 13.10.25, 13:27
Hiina vastas USAle: mitmed laevad pöördusid nädalavahetusel tagasi
Sadamatasud kasvavad ka USA börsil noteeritud mitteameerika päritolu laevandusfirmadele
Bussifirma Alltours OÜ omanik Üllar Sai roolis.
TOP
  • 17.10.25, 14:24
Sõitjateveo TOP: juhuvedudega tegelev Pärnu perefirma lükkas Lux Expressi troonilt
Laev antakse uuele omanikule üle oktoobris.
Uudised
  • 14.10.25, 11:30
Tallink müüs kaubalaeva Sailor oma konkurendile
BLS avas oma logistikakeskuse laienduse Harjumaal 2022. aastal ja investeeris sellesse 6,5 miljonit eurot.
Uudised
  • 09.10.25, 12:13
Järjekordne BLSi juhatuse liige lahkus ametist
BLS on kümme aastat järjest kahjumit saanud
Kriisilogistika päeval juttu juhtinud Autoettevõtete Liidu tegevjuhi Kersten Kattai sõnul sai ta küll paljudele küsimustele vastused, kuid mitte päris kõikidele. Mis tähendab, et samalaadne üritus tuleks muuta traditsiooniks.
Uudised
  • 13.10.25, 11:51
Galerii: “Kriisilogistika päev 2025
Olulisim küsimus: miks pole logistikaettevõtted ETO nimekirjas?
Aasta logistikateo finalistid eelmisel logistika aastakonverentsi. Toona tuli võitjaks Eesti Post om Kaunase logistikakeskusega.
Uudised
  • 10.10.25, 12:55
Juba 24. korda: “Aasta logistikategu 2025” ootab kandidaate!
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele