KredExi poolt läbiviidava avaliku konkursi eesmärgiks on määrata kindlaks elektriautode laadimispunktide asukohad ning leida laadimispunktide rajamiseks lepingupartnerid, katmaks Eesti Vabariigi maanteed elektriautode laadimispunktide ühtlase võrguga.
Taotluse võivad esitada kõik füüsilised ja juriidilised isikud, kes saavad võimaldada rajada KredExi poolt kindlaks määratud riigimaanteede vahetusse lähedusse neile omandiõiguse või kasutusõiguse alusel kuuluvale kinnistule elektriautode laadimispunkti, mis vastaks KredExi poolt kindlaks määratud tingimustele. Taotluse koostamiseks vajalik informatsioon on kättesaadav KredExi kodulehel.
Taotlused tuleb esitada KredExi veebilehelt kättesaadaval dokumendivormil hiljemalt 14.06.2011
Laadimistaristu projekti eesmärgiks on luua üleriigiline võrk laadimisjaamadest (nii kiirlaadijad kui ka tavalaadijad), mis paigaldatakse üle Eesti tagamaks kindlustunde elektriautoga liikumiseks kõigile elektriautode kasutajatele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Täna avati Eestis kasutamiseks 165 kiirlaadijast koosnev elektriautode kiirlaadimisvõrk. Tegemist on maailma esimese üleriigilise elektriautode kiirlaadimistaristuga.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.