• 19.05.11, 14:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Homme püüavad rammumehed Tallinki laevaga maailmarekordit

Homse Euroopa merepäeva raames toimuvatel Tallinki avatud uste päevadel üritavad 20 Eesti tugevaimat rammumeest kruiisilaeva Baltic Queeni vedades püstitada uue maailmarekordi. 
Kokku üritavad 20 rammumeest püstitada 20 000 tonni kaaluva Baltic Queen`i vedamisega uut maailmarekordi, liigutades laeva vähemalt 10 meetrit.
Tallink ja rammumehed ootavad kõiki homme Tallinna sadama D-terminalis seisvale kruiisilaevale Baltic Queen`ile avatud uste päevale maailmarekordi püüdmisele kaasa elama. Külastajatele avab laev uksed kell 12.30 ning laevas toimuvat saab uudistada kuni kella 15.30ni.
Ajavahemikus 14-15 laevalepääsu seoses rammumeeste jõudemonstratsiooniga ei toimu, selleks ajaks laevale jõudnud külalised saavad seniks laeva jääda.
 Katsetus tõmmata kohalt 20 000 tonni kaaluvat Baltic Queeni on Eesti rammumeeste seni ambitsioonikaim ettevõtmine. Mullu sügisel õnnestus rammumeestel tõmmata 200 tonni kaaluvat diiselrongi ning 2009. aastal liigutas rammumees Andrus Murumets omal jõul 40 000 kilo kaaluvat Estonian Airi lennukit Boeing 737-500. Tallink ja Eesti rammumehed kutsuvad kõiki huvilisi reedel kaasa elama uue rekordi püstitamisele ning jälgima oma silmaga ainulaadset momenti Eesti spordiajaloos. Baltic Queen on Läänemere üks suurimaid antud tüüpi kruiisilaevu, 212 meetrit pikk, 29 meetrit lai ning kaalub tühjalt ligi 20 000 tonni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 25.02.25, 14:25
Logistika Eestis
Eesti logistikasüsteem on tänu oma strateegilisele asukohale, arenenud taristule ja digilahendustele üks tõhusamaid Baltimaades. Riik ühendab Põhja- ja Ida-Euroopa turge, pakkudes hästi toimivat maantee-, raudtee-, mere- ja õhutranspordi võrgustikku.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele