• 11.05.11, 10:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Euro ja valimised innustasid otseposti

Eesti Posti esimese kvartali otsepostiteenuste käive oli 53% suurem kui mullu samal ajal.
Otseposti käibe kasvu mõjutas postifirma teatel peamiselt jaekaubanduse aktiviseerumine seoses eurole üleminekuga ja märtsis toimunud riigikogu valimised.
"Otsepostituskampaaniate arvu ja ulatuse kasv annab tunnistust - majandus on tõusuteel," kommenteeris Eesti Posti infologistikadivisjoni juht Toomas Türk. „Suure osa käibe kasvust tingisid eurole üleminekuga seoses tehtud hinnateavitused ja reklaamituru elavnemine tervikuna.“
Eelmistel, majanduslanguse eelsetel parlamendivalimistel oli otseposti kolmandiku võrra enam. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele