Euro ja valimised innustasid otseposti

Eesti Posti esimese kvartali otsepostiteenuste käive oli 53% suurem kui mullu samal ajal.

Otseposti käibe kasvu mõjutas postifirma teatel peamiselt jaekaubanduse aktiviseerumine seoses eurole üleminekuga ja märtsis toimunud riigikogu valimised.

"Otsepostituskampaaniate arvu ja ulatuse kasv annab tunnistust - majandus on tõusuteel," kommenteeris Eesti Posti infologistikadivisjoni juht Toomas Türk. „Suure osa käibe kasvust tingisid eurole üleminekuga seoses tehtud hinnateavitused ja reklaamituru elavnemine tervikuna.“

Eelmistel, majanduslanguse eelsetel parlamendivalimistel oli otseposti kolmandiku võrra enam. 

Jaga lugu:
LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

Logistika.ee toetajad:

Tõnu Tramm
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Ana Tilkson
Ana TilksonReklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150