• 06.05.11, 11:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Post hakkab kulusid säästma elektriautoga

Elektri jõul sõitva teenindusautoga Peugeot iOn hakkab postifirma pakkuma paki-, lehe- ja kirjakannet Tallinnas ning Harjumaal.
"Eelmisel aastal testisime maagaasil töötavat postiautot, mille tulemusel sai soetatud ka uued autod. Kütuse kallinemine nõuab alternatiive traditsioonilistele sisepõlemismootorile. Surugaasiauto kasutuselevõtmisega võrdlesime kütusekulusid ning selgus, et gaasi jõul sõitvad autod sobivad postitöö iseloomuga,” kommenteeris testimist Eesti Posti administratiivdivisjoni juht Kaido Padar. "Linna postiringidel, kus sõidukiirus on madal, peaks elektrimootor andma märgatavat kokkuhoidu kütusekulus."
Peugeot maaletooja Baltikumis KW Bruun Baltic turundus- ja müügijuht Rasmus Tali ütles, et esimesed iOnid on Eestisse jõudnud ja soovijail võimalik neid testida.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Peugeot iOn on 64 hobujõulise neli inimest mahutav sõiduk. Auto aku laadimine võtab kuus tundi, ühe tsükliga saab läbida 150 km. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele