Eile, ja võimalik et ka tuleval nädalavahetusel, võib taevasse vaatajais küsimusi tekitada, miks Estonian Airi lennuki Tallinna kohal tiirutab.
Estonian Airi sotsiaalmeedia projektijuhi Triin Tammerti sõnul ei ole tegemist “kätt proovivate noorte pilootidega”, nagu ajakirjanduses on arvatud, vaid haritud-koolitatud pilootidega, kes harjutavad maandumist. "Mõistlik on teha seda oma kodulennuväljal – usun, et kõik reisijad on huvitatud sellest, et kõik Estonian Airi piloodid oleksid Tallinna lennuväljale maandumises kogenud. Tallinnas autoga sõitma hakkavad inimesed ei tee ka reeglina õppesõitu kuskil maal põldude vahel," selgitas Tammert.
Mart Lubi, Estonian Airi Boeing 737 peapiloot kommenteeris: “Uued piloodid, kes on lõpetanud simulaatortreeningu uuele tüübile, peavad tegema 6 maandumist lennukil ja seda nad eile tegidki. Eile oli 4 pilooti, nii et 6×4 ja kuna tegemist on just maandumistreeninguga, siis lennatakse visuaalselt ja võimalikult lennuvälja lähedal, kui just muu lennuliiklus ei sunni aeg-ajalt kaugemale minema.
Lähiajal – ilmselt laupäeval – on üks selline seeria veel plaanis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.