Eile, ja võimalik et ka tuleval nädalavahetusel, võib taevasse vaatajais küsimusi tekitada, miks Estonian Airi lennuki Tallinna kohal tiirutab.
Estonian Airi sotsiaalmeedia projektijuhi Triin Tammerti sõnul ei ole tegemist “kätt proovivate noorte pilootidega”, nagu ajakirjanduses on arvatud, vaid haritud-koolitatud pilootidega, kes harjutavad maandumist. "Mõistlik on teha seda oma kodulennuväljal – usun, et kõik reisijad on huvitatud sellest, et kõik Estonian Airi piloodid oleksid Tallinna lennuväljale maandumises kogenud. Tallinnas autoga sõitma hakkavad inimesed ei tee ka reeglina õppesõitu kuskil maal põldude vahel," selgitas Tammert.
Mart Lubi, Estonian Airi Boeing 737 peapiloot kommenteeris: “Uued piloodid, kes on lõpetanud simulaatortreeningu uuele tüübile, peavad tegema 6 maandumist lennukil ja seda nad eile tegidki. Eile oli 4 pilooti, nii et 6×4 ja kuna tegemist on just maandumistreeninguga, siis lennatakse visuaalselt ja võimalikult lennuvälja lähedal, kui just muu lennuliiklus ei sunni aeg-ajalt kaugemale minema.
Lähiajal – ilmselt laupäeval – on üks selline seeria veel plaanis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.