• 30.03.11, 10:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Väinamere Liinid taotleb parvlaevadele lisareise

Mandri ja Muhu vahelist parvlaevaühendust opereeriv Väinamere Liinid on esitanud majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumile  taotluse 1630 lisareisi teostamiseks, viimane tõstaks reiside arvu 12 236 pealt 13 866-le.
Kuivastu–Virtsu liinil hakkab suvel sõitma kaks uut laeva, mis suudavad esmakordselt tagada ka tippaegadel sellise võimsuse, et sadamates pikki ooteaegu enam ei ole, kirjutas Saarte Hääl. Lisareiside taotlemine on seotud vajadusega tagada vähemalt senine kvaliteet graafikutiheduse osas, varasematel aastatel on aastas tehtud kokku 15 500 reisi.
Kui praegu sõidab üks eelmisel aastal soetatud laev Hiiumaa ja mandri vahet, siis üsna pea jõuab sellele liinile uhiuus parvlaev Hiiumaa ning seni hiidlasi teenindanud laev tuuakse samuti Kuivastu–Virtsu liinile.
Liini praegune maht ei tagaks vedaja sõnul siiski laevale sellist koormust, mille juures oleks laeva otstarbekas opereerida, kuid teisele uuele laevale jääks aastas vaid 900 reisi, mis on 7% laeva tegelikust võimsusest, samal ajal on ministeerium nõustunud sellega, et teist uut laeva on liinile kohe vaja.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele