Autor: Jaana Pikalev • 23. märts 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Vedaja: Territooriumi tõkkepuu lõhutakse igal aastal

Tänase Äripäeva ehituse rubriigist leiab praktilisi ja kasulikke näpunäiteid ettevõtte terrirooriumi piiramiseks tõkkepuuga, oma kogemust ja valikut põhjendas ka PL Trans ASi logistik Mardo Mugu, kelle sõnul tuleb neil tõkkepuud parandada selle lõhkumise tõttu igal aastal.

PL Trans ASi territooriumil on BFT tõkkepuu, mis on paigaldatud laoplatsi piiramiseks, rääkis Mugu. Tema sõnul oli ettevõtte jaoks tõkkepuu valikul määravaks hind ja paigaldus. "Aastas paar korda juhtub ka seda, et tõkkepuu sõidetakse maha. Võtame sama ettevõttega, kellelt ostsime, ühendust ja parandatakse ära. Isik, kes maha sõidab, kannab ka kulud," lausus ta.

Mugu sõnul oli neil esialgselt tõkkepuu paigaldatud nii, et auto tulles see avanes. "Praegu on meil platsi peal ka valve ja päeval on tõkkepuu üleval ning õhtul teeb selle lahti valvur," kirjeldas ta. Teistele ettevõtetele soovitas Mugu, et tõkkepuu valik oleneb sellest, millisele territooriumile paigaldatakse ja kui palju käib seal autosid. Need on asjaolud, mis on iga ettevõtte puhul individuaalsed.

 

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077