Sillamäe Sadam on ehitamas 40 hektari suurusele maa-alale konteiner- ja üldkaubaterminali, mis valmib 2013. aastal. Uue terminali juurde tuleb oma raudteejaam, rajatakse raudteeühendus ja juba on soetatud ka viis kraanat – kolm konteiner- ja kaks universaal portaalkaraanat.
Sillamäe Sadama turundusjuhi Andrei Birovi sõnul plaanitakse ehitada neli kaid, mille pikkuseks tuleb kuni kilomeeter ja kus sügavus on 14,5 meetrit.
Uue terminali äriplaan saab olema sarnane Rail Garandi äriplaaniga Muugal.
„Rail Garanti me Tallinna Sadamalt üle meelitama ei hakka. Oleme ühiselt Logistikaklastris koostööd tegemas selles suunas, et leida operaatorid meie erinevatele sadamatele ja õnneks huvilisi leidub. Oma lõpliku otsuse teeme, kui terminal on valmis,“ selgitas Birov.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.