• 23.03.11, 10:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ainsana pakkumise esitanud Kihnu Veeteed hakkab ka sel aastal Aegnale sõitma

Tallinna Transpordiametis allkirjastati AS-ga Kihnu Veeteed leping, mille kohaselt teenindab operaator linnale kuuluva mootorlaevaga „Juku“ Tallinn- Aegna laevaliini 15. maist kuni 15. oktoobrini.
Tallinn-Aegna-Tallinn laevaliinile operaatori leidmiseks kuulutati käesoleva aasta 3. jaanuaril välja avalik konkurss, pakkumised tuli esitada hiljemalt 24. jaanuariks.
Reisijate veoks Tallinn- Aegna laevaliinil selle aasta navigatsioonihooajal tegi ainsana pakkumise AS Kihnu Veeteed. Pärast läbirääkimisi teenusele esitatud nõuete ja veoteenuse tasu suuruse osas saavutati kokkulepe, mille põhjal tunnistati uus pakkumus edukaks ja laevaliini avaliku teenindamise leping allkirjastati 21. märtsil 2011.
Lepingutingimuste kohaselt teenindab operaator liini linnale kuuluva mootorlaevaga „Juku“, navigatsiooniperiood kestab 15. maist kuni 15. oktoobrini. Reiside arvuks on planeeritud hinnanguliselt 270.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hooaja avamine toimub 15. mail 2011, Tallinna päeval. Sõidugraafikud sõltuvad ilmastikust ja sõidunõudlusest ning avaldatakse enne navigatsiooniperioodi algust. Teisipäeviti reise ei toimu, sest on siis tehakse laevale tehnilist hooldust.
Mootorlaev „Juku“ hakkab Aegnale sõitjaid teenindama Kalasadamas,  mille territooriumil  tegutseb ka Tallinna  kalaturg. 
Eelmisel aastal oli laevaliini operaatoriks samuti AS Kihnu Veeteed.  Mootorlaev „Juku“  tegi möödunud hooajal Aegnale ja tagasi kokku 269 reisi ning teenindas 11 250 reisijat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Viimased uudised

Uudised
  • 30.05.25, 11:57
Eestist saab nüüd Lux Expressiga Palangasse ja Klaipėdasse
Uudised
  • 30.05.25, 11:35
Vestlusring | Ökonomist: USA tollitariifide trall tuleb Eestis tarneahela juhtimisest lihtsalt välja tõsta
Iga päev tuleb uusi uudiseid ja neid võiksid töösturid jälgida
Uudised
  • 30.05.25, 11:28
Kirjade ja pakkide saatmise hind tõuseb 1. juulist
Uudised
  • 30.05.25, 11:00
Air Balticu uue tegevjuhi kohale on üle 40 huvilise 30 riigist
Ajutine tegevjuht usub, et viie aasta pärast on Air Balticu lennukipark kaks korda suurem.
Uudised
  • 30.05.25, 01:04
Eesti mängib transpordisektori kliimakohustuste täitmisel tulega
Fossiilkütuste osakaal on hoopis kasvanud, ETS2 kardetakse enne valimisi nagu tuld: iga tegemata jätmine saab ühel hetkel karistatud.
Uudised
  • 29.05.25, 15:43
Liiklus Sauga–Pärnu 2+2 ehituslõigul suunatakse uuele trassile
Uudised
  • 29.05.25, 15:33
Hoiatus: sotsiaalmeedias levib valeinfo juhilubade väljastamisest Eestis
Uudised
  • 29.05.25, 14:32
Eesti parim tarneahelajuht 2025 on snäkitootja Ellyt Talv
Antsla vallast Võrumaal on loodud globaalne tarneahel! Ellyt Talv edendab ka Vietnami põllumajandust luues farmeritele tarneahela Euroopasse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Logistikauudised esilehele