• 23.03.11, 10:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ainsana pakkumise esitanud Kihnu Veeteed hakkab ka sel aastal Aegnale sõitma

Tallinna Transpordiametis allkirjastati AS-ga Kihnu Veeteed leping, mille kohaselt teenindab operaator linnale kuuluva mootorlaevaga „Juku“ Tallinn- Aegna laevaliini 15. maist kuni 15. oktoobrini.
Tallinn-Aegna-Tallinn laevaliinile operaatori leidmiseks kuulutati käesoleva aasta 3. jaanuaril välja avalik konkurss, pakkumised tuli esitada hiljemalt 24. jaanuariks.
Reisijate veoks Tallinn- Aegna laevaliinil selle aasta navigatsioonihooajal tegi ainsana pakkumise AS Kihnu Veeteed. Pärast läbirääkimisi teenusele esitatud nõuete ja veoteenuse tasu suuruse osas saavutati kokkulepe, mille põhjal tunnistati uus pakkumus edukaks ja laevaliini avaliku teenindamise leping allkirjastati 21. märtsil 2011.
Lepingutingimuste kohaselt teenindab operaator liini linnale kuuluva mootorlaevaga „Juku“, navigatsiooniperiood kestab 15. maist kuni 15. oktoobrini. Reiside arvuks on planeeritud hinnanguliselt 270.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hooaja avamine toimub 15. mail 2011, Tallinna päeval. Sõidugraafikud sõltuvad ilmastikust ja sõidunõudlusest ning avaldatakse enne navigatsiooniperioodi algust. Teisipäeviti reise ei toimu, sest on siis tehakse laevale tehnilist hooldust.
Mootorlaev „Juku“ hakkab Aegnale sõitjaid teenindama Kalasadamas,  mille territooriumil  tegutseb ka Tallinna  kalaturg. 
Eelmisel aastal oli laevaliini operaatoriks samuti AS Kihnu Veeteed.  Mootorlaev „Juku“  tegi möödunud hooajal Aegnale ja tagasi kokku 269 reisi ning teenindas 11 250 reisijat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele