Hiiumaa suurim veofirma ASi Enntrans pankrot kuulutati välja mõned päevad tagasi, ettevõtte juhataja sõnul aitas lisaks masule allakäigul kaasa ka kaasoasink Venemaal, kes hakkas liiga palju kasumit nõudma.
"Kaasosanik Venemaal hakkas liiga palju kasumit nõudma ja eks masu andis ka oma põntsu, põhjendas Hiiumaa suuruselt teise-kolmanda transpordifirma ASi Enntrans juhataja Enn Remmelg, miks ettevõte põhja läks,"
Rahvusvahelisi kaubavedusid kümmekonna autoga osutanud Enntrans tegutses turul 16 aastat. „Mõtlen, mida edasi teen – ehk jätkan veondusega, sest elu aeg olen seda teinud, muud ei oskagi teha,“ ütles Remmelg.
„Olen ka Soome suunal tegutsenud, nii et ilmselt jätkangi selles suunas,“ sõnas Remmelg aripaev.ee-le.
Remmelga andmeil oli tema firma Hiiumaa transpordiettevõtetest suuruselt teine-kolmas. „Teised endised konkurendid püsivad veel turul,“ lausus Remmelg.
Enntras kuulus võrdselt Enn Remmelgale ja ühele tema Venemaa partnerile. Firma nõukogu liikmeteks olid Enn Remmelga pojad Agu, Ats ja Alari. „Pojad on nõukogu liikme kohustustest tagasi astunud,“ ütles Enn Remmelg ja lisas täpsustavale küsimusele, et poeg Agu Remmelg ei ole jäätmefirma ASi Ragn-Sells ärijuht, vaid nimekaim.
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.