Hiiumaa suurim veofirma ASi Enntrans pankrot kuulutati välja mõned päevad tagasi, ettevõtte juhataja sõnul aitas lisaks masule allakäigul kaasa ka kaasoasink Venemaal, kes hakkas liiga palju kasumit nõudma.
"Kaasosanik Venemaal hakkas liiga palju kasumit nõudma ja eks masu andis ka oma põntsu, põhjendas Hiiumaa suuruselt teise-kolmanda transpordifirma ASi Enntrans juhataja Enn Remmelg, miks ettevõte põhja läks,"
Rahvusvahelisi kaubavedusid kümmekonna autoga osutanud Enntrans tegutses turul 16 aastat. „Mõtlen, mida edasi teen – ehk jätkan veondusega, sest elu aeg olen seda teinud, muud ei oskagi teha,“ ütles Remmelg.
„Olen ka Soome suunal tegutsenud, nii et ilmselt jätkangi selles suunas,“ sõnas Remmelg aripaev.ee-le.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Remmelga andmeil oli tema firma Hiiumaa transpordiettevõtetest suuruselt teine-kolmas. „Teised endised konkurendid püsivad veel turul,“ lausus Remmelg.
Enntras kuulus võrdselt Enn Remmelgale ja ühele tema Venemaa partnerile. Firma nõukogu liikmeteks olid Enn Remmelga pojad Agu, Ats ja Alari. „Pojad on nõukogu liikme kohustustest tagasi astunud,“ ütles Enn Remmelg ja lisas täpsustavale küsimusele, et poeg Agu Remmelg ei ole jäätmefirma ASi Ragn-Sells ärijuht, vaid nimekaim.
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.