Eile suunas politsei Luhamaa piiripunktis garaazhi tehnilisele kontrollile kõik riiki sisenevad veokid. Ühisreidil osalenud Saksa kolleeg kommenteeris, et eestlased kontrollivad sõidukite tehnilist seisukorda neist põhjalikumalt.
Näiteks avastati eile kontrolli suunatud veokeist kolm Poola numbrimärkidega jõulooma, mis olid liikluses ohtlikud.
"Probleem oli, haagise kolmest teljest ja mitte ükski pole varustatud nõuetekohase amortisaatoriga ehk sõiduk on ebastabiilne. Sellisega ei saa liiklusse minna,"kommenteeris liiklusjärelevalve vanemkonstaabel Priit Tuuna saates Reporter.
"See on üsna hea, et Eestis on piirivalve nüüd politseiga koos," kommenteeris Hamburgi politseinik Roland Gildemeister. "Neil on head teadmised tehnilisest kontrollist ja nad teevad oma tööd väga põhjalikult. Meie Saksamaal näiteks ei kontrolli tehnilist seisukorda nii põhjalikult kui seda teevad Eesti kolleegid."
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.