• 17.02.11, 13:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Raudtee kaubaveod kasvasid jaanuaris ligi 20%

Jaanuaris veeti Eesti Raudtee infrastruktuuril üle 3 miljoni tonni kaupa, mis on võrreldes eelmise aasta sama perioodiga peaaegu viiendiku võrra rohkem.
Jaanuari veomahust veidi üle 68% moodustas nafta ja naftasaaduste vedu, mida oli kokku 2,09 miljonit tonni, teatas Eesti Raudtee. Seda on ligi 16% rohkem kui aasta varem samal kuul. Põlevkivi veomaht suurenes aastaga 80%, ulatudes 0,56 miljoni tonnini.
Kaupadest näitas korralikku kasvu ka väetis, kogumahuga 0,18 miljonit tonni, mis on 17% enam aastatagusega võrreldes.
Protsentuaalselt kõige rohkem suurenesid jaanuaris aastatagusega võrreldes kohalikud veod, mis kasvasid 77% kokku 0,59 miljoni tonnini.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Transiitvedudes liikus 2,3  miljonit tonni kaupu ehk 9% mullusest enam.
Eksportvedudes suurenesid mahud 10%, olles kokku 38 000 tonni, ning importvedudes 39%, moodustades 107 tuhat tonni.
Konteinerite veomaht kahekordistus võrreldes eelmise aasta jaanuariga, moodustades 2595 TEUd.
 

Seotud lood

Uudised
  • 18.01.12, 17:08
Ust-Luga sadam viis Eesti raudteelt kaubamahu kasvu
Eelmise aasta teise poole kaubamahtude vähenemine Eesti Raudtee taristul sõi aasta alguse suure kasvu. Aasta kokkuvõttes kasavas kaubamaht Eesti Raudtee taristul vaid 3%.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele