Kahe Skandinaavia pealinna vahelisel lennul oli mõneks ajaks reisijaid täis lennuki kursil hoidmine vaid autopiloodi teha, sest lennuki üks piloot suikus kokpitis, teine viibis tualetis.
"Olin väga väsinud ja pidin silmade lahti hoidmiseks võitlema," põhjendas piloot selgituskirjas, mida vahendas Aftonbladet.
Piloot siiski kaotas võitluse pärast seda, kui kaaspiloot oli kokpitist tualetti lahkunud. Kui kaaspiloot kokpiti tagasi soovis pöörduda, pidi ta tükk aega ukse taga prõmmima, enne kui kolleeg üles ärkas ja ta sisse lasi.
Möödunud aastal toimunud intsidendi kohta selgitusi andes ütles kapten, et oli maganud vähem kui neli tundi. Lend Kopenhaagenist Stockholmi oli talle neljas reis sel päeval.
SASi teatel sanktsioone on piloodi uinumine küll ebatavaline, kuid karistust piloodile ilmselt ei järgne.
SAS nimetati möödunud aastal mitmendat korda Euroopa kõige täpsemaks lennufirmaks.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.