• 21.01.11, 09:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Harju AB hüppas gasellina kasumisse

Eesti vanemaid veofirmasid Harju AB teenis eelmisel aastal 90 mln kroonise käibe juures 1,3 mln krooni kasumit. Ettevõtte juhi Karl Vilipõldi teatel tõi käibe kahekordistumise ja kasumisse jõudmine ekspedeerimisele keskendumine.
"Eelarves olid numbrid väiksemad," kommenteeris Vilipõld. "Veofirmast ekspedeerijaks on loogiline kasv. Oma veokitega tegime eelmisel aastal 30-35% vedudest. Ekspedeerimine on vähem kapitalinõudlik kui veondus. Palju sa ikka jõuad rauda kokku koguda."
Lisaks majanduse paranemisele rõhutas eelmise aasta tulemusele kaasa aitamises Vilipõld ka personali professionaalsust. "Eks logistikas käi kõik inimeste ja sidemete läbi, tuleb inimesi motiveerida ja korralikult palka maksta," lisas Vilipõld. Tema sõnul häid juhte leidub, kuid neid tuleb otsida. "Head juhid pole otsa saanud. Vahepeal taheti neid peaaegu niisama tööle saada, see enam ei tööta." Palk rahvusvahelisi vedusid tegeval veokijuhil võib tema sõnul ulatuda 30 000 kroonini.
2011. aasta peaks ettevõttele tooma 10 mln eurose käibe. "Me ei seagi endale väikeseid eesmärke," kommenteeris Vilipõld. "Eeldame, et majanduses läheb paremini ja laieneme ise ka uute suundade ja valdkondadega. Täna takistab meid inimesi juurde võtmast ka näiteks vana kontorpind, veebruaris kolime uude logistikakeskusse."

Artikkel jätkub pärast reklaami

Mis valdkondadesse Harju AB laieneda plaanib, Vilipõld hetkel ei kommenteerinud. "Ei tahaks veel, kuna projektid alles töös," lisas ta.
Harju AB saavutas 2009. aasta tulemuste põhjal Äripäeva Autotranspordifirmade TOPis 101. koha, kuid on varem ka tabeli esikümne lähedal olnud.
Ettevõte kuulub läbi Maardu AB OÜ valdusfirma Radenex Invest OÜle, mille suuromanik Kuehne + Nageli Eesti üksuse tegevjuht.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele