• 14.01.11, 17:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Odavlendaja teeb ajaloo suurima lennukiostu

India suurim odavlennufirma IndiGo kirjutas alla 180 säästliku Airbus A320 ostu tellimusele, mis on suurim ühekordne firmatellimuse kommertslennunduse ajaloos.
2016. aastal turule tuleva A320neo puhul võetakse kasutusele uued säästlikumad mootorid ja suured tiivaotstesse paigutatavad seadmed (inglise keeles Sharklets), mis tagavad kuni 15-protsendilise kütusekokkuhoiu – ehk kuni 3600 tonni vähem süsinikdioksiidi lendumist lennuki kohta aastas.
„Nende säästlikkuse poolest eesrindlike lennukite kasutuselevõtt võimaldab meil jätkata soodsate lennuhindade pakkumist oma klientidele,“ ütlesid IndiGo kaasasutajad Rakesh Gangwal ja Rahul Bhatia.
A320 on tänu 99,7-protsendilisele töökindlusele ja pikkadele hooldusvälpadele ühevahekäiguliste reisilennukite segmendis kõige kasumlikum „lennukiperekond“.

Artikkel jätkub pärast reklaami

 A320neo on perekonna piires plaaneri – ehk sisuliselt kõige osas peale mootorite – ülejäänud perekonnaliikmetega 95 protsendi ulatuses sarnane, pakkudes aga kuni 950 kilomeetrit pikema distantsi läbimise võimet või kaks tonni suuremat nimikoormust ehk tõstevõimet.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele