AS Sarbuss kergitas bussiettevõtetest esimesena seoses kütuse kallinemisega bussipiletite hindu, vaatamata sellele, et konkurendid sõidutavad reisijaid Saaremaa ja mandri vahet kuni 47 krooni odavamalt.
"Kütusehinnad järjest tõusevad ja seda ka veel jaanuaris, veebruaris ja märtsis," ütles Sarbussi juht Taavi Tuisk Meie Maale ja lisas, et nad lihtsalt ei suutnud enam selle hinna juures sõita.
Bussifirma AS Sareta juhatuse liikme Henno Liivi sõnul sõidavad nende bussid Kuressaare-Tallinna liinil seni kehtinud piletihinnaga, ent plaanivad hinnatõusu. Liiv ei välistanud, et Sarbussi alustatud hinnatõus võib ka teised konkurendid järele tõmmata.
ASid Sebe ja GoBus jätsid Kuressaare-liinidel piletihinna sisuliselt muutmata.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Sarbussi suuromanik on läbi Saaremaa Laevakompanii Vjatšeslav Leedo.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.