Estonian Air õpib Kanadas lennukitootja Bombardier tehases oma uusi lennukeid tundma. Siit esimene foto uue põlvkonna lennumasina salongist.
Fotol klikkides näeb seda suuremalt.
Estonian Airi uute lennukite valmimisprotsess on lennufirma andmeil lõpusirgel – Estonian Airi inimesed jälgivad Kanadas Bombardieri tehases lennukitele viimase lihvi andmist ja õpivad uusi õhulaevu tundma. Piloodid aga harjutavad Sloveenias CRJ-dega lendamist. Ljubljanas baseerub Adria Airways ja Adrias sellepärast, et neil on CRJ900. Montrealis ei saaks Euroopa litsentsidega Kanada registris olevate lennukitega niisama lihtsalt lennata.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Logistikauudised.ee andmeil annab tehas esimese lennuki Estonian Airile üle jaanuari viimasel nädalal ning lennuk jõuab kuu lõpuks Eestisse. Estonian Airi presidendi Andrus Aljase sõnul toimub uue lennukiga esimene lend veebruari esimeses pooles.
Sisevaade Estonian Airi uude Bombardieri.

- Estonian Airi uue Bombardieri salong.
Seotud lood
Estonian Air ja Kanada lennukitootjaga Bombardier allkirjastasid reedel lepingu, mille kohaselt saab Estonian Air esimesed kaks CRJ900NextGen lennukit 2011. aasta alguses ja kolmanda 2012. aastal.
Estonian Air saab täna, Eesti aja järgi kell 19, lennukitootja Bombardier tehases Kanadas kätte esimese uue lennuki CRJ900. Eestisse jõuab lennuk homme.
Estonian Airi presidendi Andrus Aljase sõnul jõuavad uued lennukid Eestisse jaanuaris ja teevad esimesed lennud veebruaris. "Esimene lend toimub veebruari esimeses pooles," täpsustas Aljas.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.