Eesti Posti kommunikatsioonijuht Inge Suder kinnitas Saarte Häälele, et postifirma uuest aastast veerandi võrra kallinenud pensionite kojukande pealt kasumit ei teeni.
Teenustasu arvutamisel lähtus ettevõte erinevatest omahinna komponentidest, millest suurema osa moodustavad töötajate töötasu, transport ja sularaha käitlemine.
“Teenuse keskmine hind on 72 krooni ehk välja on arvestatud teenuse osutamiseks tehtavad kogukulud ning see on jagatud prognoositud mahtude peale,” selgitas Suder hinna saamise mehhanismi. Vana hinnaga, mis oli 58 krooni, jäi Eesti Post Suderi sõnul iga väljamakse pealt 13 krooniga kahjumisse ning kommunikatsioonijuhi kinnitusel peaks iga teenuse hind katma vähemalt selle omahinna.
“Hind on kõigile sama, olenemata sellest, kas elatakse postkontori vahetus läheduses või seal, kuhu kirjakandja peab pensioni kättetoimetamiseks sõitma paarkümmend kilomeetrit,” rääkis Suder.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.