Narvas sai valmis Sõpruse silla remont. Sillal asub Eesti tihedaima liiklusega piiripunkt.
„Oleme tänulikud Vene võimudele igakülgse koostöö eest, et realiseerus logistiliselt keeruline projekt," kommenteeris majandus- ja kommunikatsioonimister Juhan Parts „Sõpruse“ sillal peetud kõnes. Ministri sõnul on Narva silla remontimine hea näide sellest, et praktilise vajaduse korral suudavad kaks riiki koostööd teha.
„Töö on tehtud hästi ja valminud õigeaegselt ning loodetavasti ei pea lähima paarikümne aasta jooksul suuremat remonti ette võtma,“ ütles traditsioonilisel lindilõikamisel osalenud Maanteeameti peadirektor Tamur Tsäkko, kelle sõnul polnud sild küll avariiolukorras, kuid vajas korralikku kapitaalremonti.
162 m pikkusel viieavalisel raudbetoonist „Sõpruse“ sillal asub Eesti kõige suurema liiklussagedusega piiripunkt, mida läbib ööpäevas keskmiselt 10 000 inimest, 1000 sõiduautot, 150-200 veoautot ja 30-40 autobussi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„Sõpruse“ silla remonttööd läksid projekteerimisega koos maksma 1 746 500 eurot (27,3 mln krooni). Kogu raha tuli Eesti riigi eelarvest.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.