Kohalike suuremate tarbeautode müüjate hulka kuuluv Amserv Grupp ootab aastalt kuni kolmandiku suurust kasvu.
Toyota müügiga tegeleva Amserv Grupi juhatuse esimees Raivo Kütt: "Meie kindel eesmärk on müüginumbreid 2011. aastal jätkuvalt kasvatada. Käesoleva aasta Eesti autoturu kogumahuks prognoosime 13 000 sõidu- ja tarbeautot." Majanduse parenemisega on tema sõnul oodata müügi aktiviseerumist nii ettevõtete kui nooremate klientide hulgas.
Olulisteks märksõnadeks saavad sel aastal Küti sõnul olema autode kiire ja sobiv kättesaadavus vähendatud ladude tingimustes ning Interneti võimaluste kiire areng.
2010. aastal müüsid automüüjad Auto Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu (AMTEL) andmeil 10 400 uut sõidu- ja tarbeautot ehk ligi kümnendiku võrra enam kui aasta tagasi. Tarbeautode müük kasvas ligi kolmandiku võrra.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Nordea Liisingu juhatuse esimehe Silver Kuusi prognoosil kasvab Eestis tänavu uute sõiduautode 12 000 uue sõidukini. Buumiaastate tasemeni jõudmine võib aga võtta kuni viis aastat.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.