Suuremaks muudatuseks Tallinn-Helsingi liinil sõitvatel laevadel seoses euroga saab olema rahavahetusteenuse kadumine.
"Sest kui mõlemas sihtriigis saab järgmisest olema sama maksevahend, saab nõudlus rahavahetusteenuse vastu olema äärmiselt madal," selgitas Tallinki kommunikatsioonijuht Luulea Lääne Delfile.
Kuna euro on Eestist väljuvatel Tallinki rahvusvahelistel laevadel maksevahendina käibel juba pikemat aega, on suuremaid muudatusi seoses Eesti euroalasse minekuga Lääne sõnul Tallinki puhul suhteliselt vähe.
Lääne sõnul ei saa Eesti üleminekust eurole tulenevad kulud Tallinkile olema märkimisväärsed.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.