• 10.12.10, 16:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lennukite jääst puhastamise keemia Euroopas otsas

Euroopas napib talvises lennuliikluses hädavajalikku jäätustamisvedelikku, kirjutab Handelsblatt.
Euroopas on kaks suuremat tootjat, Shveitsi Clariant ja Briti Kilfrost, kelle tehased töötavad küll täistuuridel, kuid suurele nõudlusele ei suudeta sellele vaatamata vastu tulla. „Meie laod on täiesti tühjad,“ ütles Clarianti esindaja Handelsblattile.
Eile jäi Berliinis tugeva lumesaju tõttu ära 200 lendu, Frankfurdis 400 lendu. Lõpuks suudeti maandumis- ja stardirajad küll lumest puhtaks lükata, kuid siis sai otsa jäätustamisvedelik.
Täna tuleb jäätustamisvedeliku puudumise tõttu Berliinis ja Frankfurdis ära jätta vastavalt 20 ja 40 lendu. Viimastel andmetel on Berliini Schönefeldi lennujaam jäätustamisvedelikku küll juurde saanud, kuid kui karm talv jätkub, ennustatakse et vedeliku varustamisega seotud probleemid takistavad lennuliiklust edaspidigi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Katri Soe-Surén

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele