Tallink Grupp käitles novembris 17,8% rohkem kaubaveoühikuid kui möödunud aastal samal perioodil, enim on kasvanud kaubavedu Eesti-Rootsi liinil.
Tallinki kaubaveoühikud Eesti-Rootsi liinil kasvasid novembris aastases võrdluses 59,5%, esimeses kvartalis oli samal liinil kasv 48,3%. Kokku käideldi sel aastal kaubaühikuid Eesti-Rootsi liinil 4885.
Teiseks suureks kasvajaks on Läti-Rootsi liin, kus novembris oli kaubaveoühikuid 24,7% rohkem kui aasta tagasi novembris. Kvartali jooksul on sellel liinil kasv olnud 12,7%. Novembris oli veeti Läti-Rootsi liinil 1611 kaubaveoühikut.
20,7% on kasvanud Tallinki kaubaveoühikud Soome-Saksa liinil. Tänavu novembris veeti seal 2260 ühikut. Kvartali võrdluses on seda 18,8% rohkem kui mullu.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kasvanud on ka kaubavedu Eesti-Soome liinil 11,5%. Novembris käideldi seal 8944 ühikut kaupa. Kokkuvõttes on seda kvartalite võrlduses 9,5% rohkem kui 2009. aastal esimeses kvartalis.
Kõige väiksem kasvaja on Soome-Rootsi liin, kus kahe kvartali võrdluses kasv moodustas vaid 1,8% , novembris aga moodustas ühikute kasv 6,6%. Kaubaühikute arv oli viimasel liinil 8708.
Kogu esimese kvartali jooksul vedas Tallink 12,5% kaubaühikuid rohkem kui eelmisel aastal samal ajal.
Seotud lood
AS Tallink Grupp vedas 2010/2011 majandusaasta esimeses kvartalis (september-november) 1 993 293 reisijat, mis on üle 10% enam võrreldes eelmise majandusaasta esimese kvartaliga. Veetud kaubaautode maht kasvas peaaegu 13% võrra 76 908 ühikuni ning veetud sõiduautode maht kasvas 18%, 236 255 ühikuni
AS Tallink Grupp teenindas novembris kõikidel liinidel kokku 620 281 reisijat, mis on 15 protsenti enam kui möödunud aastal samal ajal. 2010/2011 majandusaasta esimeses kvartalis tõusis Tallinki reisijate arv 10 protsenti.
Tallinki kontserni kogu 2009/2010 majandusaasta kütusekulu tõususis 22% mõjutatuna hinnasuundumustest ja suuremast kütusetarbimisest aasta alguses olnud karmist talveilmast.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.