Interneti kadumine sunnib kõikki tellimusi edastama telefoni või faksi teel, mis on internetiga võrreldes väga töömahukas, vastas DPD Eesti ASi arendusprojektide juht Rainer Rohtla küsimusele, kui sõltuv on kullerfirma äri internetist.
„Katastroofi internetikatkestus tekita, sest ettevõttes on olemas protseduurid selleks puhuks,“ ütles Rohtla. Siiski on interneti puudumine DPD tööd tugevalt mõjutav. „Kui internet ära läheb, siis mõjutab see firma tööprotsesse peaaegu 100%, sest peatub ühendus serveritega, mille kaudu liigub tellimuste info klientidelt DPD-le ja edasi kulleritele, mis tähendab, et kõik tellimused tuleb käsitleda manuaalselt, see omakorda on väga töömahukas,“ selgitas ta.
Rohtla kinnitas, et kliendid saavad siiski kõik teenindatud ja nende saadetised õigel ajal kohale toimetatud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Internetikatkestus puudutab kindlasti ka meid, kui midagi suurt tänase Elioni sidehäire tõttu ei olnud, ütles Eesti Posti juhatuse esimees Ahti Kallaste.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.