Eile avalikustas Ryanair oma plaanid Eestis, Estonian Air on konkurendi üle rõõmus. Lennundusturu kasvust saavad omakorda kasu kõik Tallinna lennujaamas tegutsevad lennufirmad
Terve ja aus konkurents on alati teretulnud, ütles Estonian Airi PR-direktor Ilona Eskelin kommentaariks uudisele, et Iiri odavlennufirma Ryanair hakkab alates detsembrist ka Eestisse lendama.
„Meie hinnangul aitab see kaasa kogu Eesti lennundusturu kiiremale arengule soodustades nõudluse ja lennureisijate arvu kasvu. Lennundusturu kasvust saavad omakorda kasu kõik Tallinna lennujaamas tegutsevad lennufirmad. Seda väidet tõestavad mitmed näited erinevatel lennuturgudel, võtame kasvõi lähinaabrite kogemuse,“ selgitas Eskelin.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Üldjuhul tegutsevad tavalennufirmad kõrvuti odavlennufirmadega enamikes suuremates lennujaamades; Londoni liinil konkureerime kõrvuti ühe odavlennufirmaga juba täna, rääkis Eesti lennufirma esindaja.
„Lennufirmade rohkus annab klientidele suurema valikuvõimaluse – kes teeb valikuid mugavuse, kes kiiruse, kes hinna vms baasil. Ka erinevad lennujaamad, eelkõige nende kaugus keskusest võib ostuotsuste tegemisel määravaks saada,“ tõi ta positiivse näite. Ta lisas, et Estonian Air peab oluliseks koostööd suurte ja tugevate rahvusvaheliste partneritega, seda nii ühendlennu kui ka koodijagamise näol.
Seotud lood
Iiri odavlennufirma Ryanairi kodulehel piletibroneeringu vormis pakub ettevõte sihtkohaks Tallinn (Latvia).
Täna keskpäeval avalikustas Ryanair oma tegevusplaanid Eestis.
Iiri odavlennufirma Ryanair avalikustas, et kavatseb alustada detsembrist Eestist lende seitsmesse sihtkohta.
Ryanair hakkab Tallinnast lendama seitsmesse sihtkohta, ent sealsed lennujaamad pole alati linna peamised lennuväljad.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.