• 22.09.10, 16:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Laevafirmad ühendavad jõud piraatide vastu

Suured konteinervedude liinide korraldajad Maersk, MSC ja CMA CGM sõlmisid koostöö kokkuleppe, et hakkata ühiselt Adeni lahes ja India ookeanis piraatuluse vastu võitlema.
Ühispöördumises teatasid laevafirmad, et piraatlus on laevanduses jätkuvalt probleem ning laevade omanikud peavad tegema selle vastast tõhusat koostööd, vahendas Transport & Distribution.
Koostöö näeb ette suuremat teavitust laevade ohutusest, piraatide poliitikast ja menetlustest, et tagada vastused kõikidele asjasse puutuvatele huvigruppidele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Peale selle on oluline samm ennetada kaaperdamisi ning toetada ka edaspidi Anti-Piracy Best Management Practice arengut, teatasid laevafirmad.
Kuna koostööks ühinenud ettevõtete hinnangul ei anna probleemi lahendada üle öö, ongi hädavajalik, et mereväe jõud oleksid tugevad. Samuti ei tohi jääda piraadid karistamata, mistõttu on vaja välja töötada üksikasjalik õigusraamistik nende vastutusele võtmiseks, soovivad nad.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele