Suured konteinervedude liinide korraldajad Maersk, MSC ja CMA CGM sõlmisid koostöö kokkuleppe, et hakkata ühiselt Adeni lahes ja India ookeanis piraatuluse vastu võitlema.
Ühispöördumises teatasid laevafirmad, et piraatlus on laevanduses jätkuvalt probleem ning laevade omanikud peavad tegema selle vastast tõhusat koostööd, vahendas Transport & Distribution.
Koostöö näeb ette suuremat teavitust laevade ohutusest, piraatide poliitikast ja menetlustest, et tagada vastused kõikidele asjasse puutuvatele huvigruppidele.
Peale selle on oluline samm ennetada kaaperdamisi ning toetada ka edaspidi Anti-Piracy Best Management Practice arengut, teatasid laevafirmad.
Kuna koostööks ühinenud ettevõtete hinnangul ei anna probleemi lahendada üle öö, ongi hädavajalik, et mereväe jõud oleksid tugevad. Samuti ei tohi jääda piraadid karistamata, mistõttu on vaja välja töötada üksikasjalik õigusraamistik nende vastutusele võtmiseks, soovivad nad.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.