Lennuveohinnad aasta teises pooles kahanevad, sest pakkumine hakkab ületama nõudlust ning veod vähenevad.
Aasta esimeses pooles vedas hindu üles nii kaubaruumide täitumine kui nõudluse kasv - üleilmne kaubavahetus kasvas esimese ja teise kvartali jooksul seitsme protsendi võrra nii tootmismahtude kerkimise kui laovarude taastamise tõttu, vahendab Air Cargo News.
Samas on hinnad kolmandas kvartalis kahanema hakanud, sest uusi lennukeid on õhku jõudnud ning uusi teenuseid kasvavat nõudlust rahuldama pandud. Kaubavahetuse ja tööstustoodangu kasvu aeglustumine nõudluse oodatust väiksema taastumise tõttu veel täiendavad seda.
Drewry õhuveo hinnaindeksi andmeil kahanesid veohinnad Aasias juulis kümnendiku võrra. Tegemist oli teise järjestikuse languskuuga viimase aasta jooksul.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.