Autojuhtide puudust tema sõnul küll olla ei tohiks. "Vast mõnedel firmadel on. Kuid samas on mitmed tunnistanud, et masu järel vaid häid juhte ongi saada – valik on suur," kommenteeris Kuldkepp.
Siiski võiks veohind tema hinnangul lähiajal tõusta kuni 10%. "Rohkem ei saa, konkurentsitihedus ei võimalda. Teisalt ei saa iga tootja hakata vedusid ise tegema, nagu see oli 15 aastat tagasi," lisas Kuldkepp.
Ka pole tema sõnul kuulda, et mõni tootja tahaks rajada omale autoparki, sest veondus on nüüd nii spetsiifiline ala. "Selle aasta II poolel peaks autosid vedude jaoks jätkuma. Osa vedusid on kolinud Soomest siia. Seega vedajaprobleemi ei tohiks olla," lisas Kuldkepp. "Vahepeal, kui Venemaa reformis oma piiriületust, kadus idapiirile hulk veovõimsust ära, nüüd peaks olukord normaliseeruma."