• 13.08.10, 17:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pärnu ümbersõit valmib järgmisel sügisel

Pärnu ümbersõidu viimase etapi ehitavad Merko ja Tallinna TeedMaanteeamet sõlmis täna Pärnu ümbersõidu  Papiniidu pikenduse ehituslepingu ehitusfirmadega Tallinna Teed ja Merko Ehitus.
Lepingu kohaselt valmib uus 2,13-kilomeetrine teelõik Papiniidu silla ja Riia maantee vahel järgmiseks sügiseks. Ehitustööd lähevad maksma 95,4 mln krooni ja 80% sellest tuleb Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondist, teatas maanteeamet.
Septembris algavate tööde käigus ehitatakse Papiniidu silla ja raudteejaama juures Riia maanteega ühinev 2-rajaline teelõik täiesti uuele trassile, mis kulgeb paralleelselt raudtee ja Pärnu jõega.
Lisaks sellele rekonstrueeritakse 280-meetrine Papiniidu tänavalõik, 910 m Riia maanteed ning 255 m Paide maanteed ja ehitatakse 3,16 km jagu kergliiklusteid koos kahe kergliiklustunneliga.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Samuti valmib kolm fooriristmikku – Papiniidu pikenduse ja Papiniidu tänava, Papiniidu pikenduse ja Riia maantee ning Riia maantee ja Paide maantee ristile. Uue teelõigu valmimisega lüheneb teekond Tallinnast Riiga 572 meetri võrra.
Papiniidu pikendus on viimane etapp Pärnu ümbersõidu neljalõigulisest väljaehitamisest ja selle lõpptähtaeg on 2011. aasta sügis. I lõigul – Ehitajate teel – käivad praegu ehitustööd, mis peaksid lõppema järgmisel sügisel. II lõigu - Läänepoolse ühendustee - ehitus samuti käib ning see valmib 2011. aasta suvel. III etapp - Papiniidu silla remont – on jõudmas lõppfaasi ning see valmib tänavu sügisel.
Papiniidu pikenduse garantiiperiood pärast valmimist on 5 aastat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele