Pärnu ümbersõidu viimase etapi ehitavad Merko ja Tallinna TeedMaanteeamet sõlmis täna Pärnu ümbersõidu Papiniidu pikenduse ehituslepingu ehitusfirmadega Tallinna Teed ja Merko Ehitus.
Lepingu kohaselt valmib uus 2,13-kilomeetrine teelõik Papiniidu silla ja Riia maantee vahel järgmiseks sügiseks. Ehitustööd lähevad maksma 95,4 mln krooni ja 80% sellest tuleb Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondist, teatas maanteeamet.
Septembris algavate tööde käigus ehitatakse Papiniidu silla ja raudteejaama juures Riia maanteega ühinev 2-rajaline teelõik täiesti uuele trassile, mis kulgeb paralleelselt raudtee ja Pärnu jõega.
Lisaks sellele rekonstrueeritakse 280-meetrine Papiniidu tänavalõik, 910 m Riia maanteed ning 255 m Paide maanteed ja ehitatakse 3,16 km jagu kergliiklusteid koos kahe kergliiklustunneliga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Samuti valmib kolm fooriristmikku – Papiniidu pikenduse ja Papiniidu tänava, Papiniidu pikenduse ja Riia maantee ning Riia maantee ja Paide maantee ristile. Uue teelõigu valmimisega lüheneb teekond Tallinnast Riiga 572 meetri võrra.
Papiniidu pikendus on viimane etapp Pärnu ümbersõidu neljalõigulisest väljaehitamisest ja selle lõpptähtaeg on 2011. aasta sügis. I lõigul – Ehitajate teel – käivad praegu ehitustööd, mis peaksid lõppema järgmisel sügisel. II lõigu - Läänepoolse ühendustee - ehitus samuti käib ning see valmib 2011. aasta suvel. III etapp - Papiniidu silla remont – on jõudmas lõppfaasi ning see valmib tänavu sügisel.
Papiniidu pikenduse garantiiperiood pärast valmimist on 5 aastat.
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.