• 19.07.10, 13:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuumusega kauba riknemises süüdi saatja

Kuumal ajal kasvab kaupade, eriti jookide veomaht, samuti ka nende riknemine. Ehkki viimane vajab uurimist, kipub süüdi jääma saatja. 
OÜ CMR Konsultant kindlustuseksperdi Renee Mahla sõnul näitab praktika, et kauba riknemisel kuumuse, alajahtumise või niiskuse tõttu, on tavaliselt süüdi mitte vedaja, vaid kauba saatja, kes annab vedajale kauba üle ettenähtust kõrgemal temperatuuril.
ASis Kalev Chocolate Factory on otsustatud kuumade ilmadega hakata mõõtma šokolaadi koormaga furgooni sisetemperatuuri enne auto lahkumist Kalevi laost. Ettevõtte hankedirektor Tarmo Virkus ütleb, et kuna temperatuur on kontrolli all ka nende enda laos, siis üldiselt pakendatud kauba temperatuur transpordi käigus ei tõuse.
Kes ja kui palju vastutab kuumuse ajal kauba riknemise eest ja kuidas palavaga kaupu vedada, selle kohta loe tänase Äripäeva paberlehe logistikarubriigist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Töökuulutused
  • 02.12.25, 19:46
Äripäev otsib logistika ja tööstuse konverentside programmijuhti
Tule kujunda Eesti tööstuse ja logistika tulevikku!

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele