Autor: Siim Sultson • 19. juuli 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuumusega kauba riknemises süüdi saatja

Kuumal ajal kasvab kaupade, eriti jookide veomaht, samuti ka nende riknemine. Ehkki viimane vajab uurimist, kipub süüdi jääma saatja. 

OÜ CMR Konsultant kindlustuseksperdi Renee Mahla sõnul näitab praktika, et kauba riknemisel kuumuse, alajahtumise või niiskuse tõttu, on tavaliselt süüdi mitte vedaja, vaid kauba saatja, kes annab vedajale kauba üle ettenähtust kõrgemal temperatuuril.

ASis Kalev Chocolate Factory on otsustatud kuumade ilmadega hakata mõõtma šokolaadi koormaga furgooni sisetemperatuuri enne auto lahkumist Kalevi laost. Ettevõtte hankedirektor Tarmo Virkus ütleb, et kuna temperatuur on kontrolli all ka nende enda laos, siis üldiselt pakendatud kauba temperatuur transpordi käigus ei tõuse.

Kes ja kui palju vastutab kuumuse ajal kauba riknemise eest ja kuidas palavaga kaupu vedada, selle kohta loe tänase Äripäeva paberlehe logistikarubriigist.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077