• 19.07.10, 13:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuumusega kauba riknemises süüdi saatja

Kuumal ajal kasvab kaupade, eriti jookide veomaht, samuti ka nende riknemine. Ehkki viimane vajab uurimist, kipub süüdi jääma saatja. 
OÜ CMR Konsultant kindlustuseksperdi Renee Mahla sõnul näitab praktika, et kauba riknemisel kuumuse, alajahtumise või niiskuse tõttu, on tavaliselt süüdi mitte vedaja, vaid kauba saatja, kes annab vedajale kauba üle ettenähtust kõrgemal temperatuuril.
ASis Kalev Chocolate Factory on otsustatud kuumade ilmadega hakata mõõtma šokolaadi koormaga furgooni sisetemperatuuri enne auto lahkumist Kalevi laost. Ettevõtte hankedirektor Tarmo Virkus ütleb, et kuna temperatuur on kontrolli all ka nende enda laos, siis üldiselt pakendatud kauba temperatuur transpordi käigus ei tõuse.
Kes ja kui palju vastutab kuumuse ajal kauba riknemise eest ja kuidas palavaga kaupu vedada, selle kohta loe tänase Äripäeva paberlehe logistikarubriigist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Viimased uudised

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele