Kuumal ajal kasvab kaupade, eriti jookide veomaht, samuti ka nende riknemine. Ehkki viimane vajab uurimist, kipub süüdi jääma saatja.
OÜ CMR Konsultant kindlustuseksperdi Renee Mahla sõnul näitab praktika, et kauba riknemisel kuumuse, alajahtumise või niiskuse tõttu, on tavaliselt süüdi mitte vedaja, vaid kauba saatja, kes annab vedajale kauba üle ettenähtust kõrgemal temperatuuril.
ASis Kalev Chocolate Factory on otsustatud kuumade ilmadega hakata mõõtma šokolaadi koormaga furgooni sisetemperatuuri enne auto lahkumist Kalevi laost. Ettevõtte hankedirektor Tarmo Virkus ütleb, et kuna temperatuur on kontrolli all ka nende enda laos, siis üldiselt pakendatud kauba temperatuur transpordi käigus ei tõuse.
Kes ja kui palju vastutab kuumuse ajal kauba riknemise eest ja kuidas palavaga kaupu vedada, selle kohta loe tänase Äripäeva paberlehe logistikarubriigist.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.