Tarbijate kindlustunde suurenemine on kiiresti tõstnud nõudlust transporditeenustele ja kergitanud hindu. Trend jätkub ka aasta teises pooles.
Juuni lõpus avaldatud Eesti Konjuktuuriinstituudi tarbijabaromeeter näitas, et Eesti tarbijate kindlustunne on tõusnud viimase kahe aasta kõrgeimale tasemele. Tarbijate kindlustunne on üle kandunud ka transporditeenustesse, kus tarbimiseks kaupa ette veetakse.
ASi Arco Transport juhatuse esimees Ivo Krumm ütles, et viimase kolme kuu jooksul on transporditeenuste nõudlus suurenenud eelkõige seoses hooajakaupadega. Eriti on silma paistnud ehitus- ja aiakaup ning alkohol. Samuti on veidi suurenenud kaubakogused regulaarvedudel.
Ühtlasi on ka transporditeenuste hinnad tõusnud. Kui ASi Ahtol Transpordi juhatuse liige Enn Kivi ütles mai lõpus Äripäevale, et 20protsendiline hinnatõus transpordis sellel aastal oleks hea ja aitaks kõik taas rea peale, siis Krummi väitel oligi importvedudel tänavu kevadel ca 20protsendiline hinnatõus ja see on tema kinnitusel suures plaanis ka pidama jäänud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Loe pikemalt tänasest
Äripäevast.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.