• 30.06.10, 16:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vedaja: meie Narva piiripunkti ei kasuta

Maanteevedudega tegeleva Baltliner OÜ projektijuhi Jelena Kazina sõnul ei kasuta ettevõte Narva piiripunkti juba neli kuud just pikkade järjekordade pärast.
President kuulutas möödunud nädalal välja elektroonilist piirijärjekorda võimaldava seaduse, mis peaks kaotama veokijärjekorrad idapiiril.
Kas e-järjekord ka piiril valitsevat olukorda leevendab, Kazina hetkel hinnata ei oska. "Kui tänu sellele süsteemile järjekorrad ja piiri ületamise aeg muutuvad lühemaks, siis usun, olukord paraneb. Praegu me ei näe, kuidas see süsteem töötab ja mida võib meile anda," sõnas ta. 
Hetkel said e-järjekorra teenust kasutada ainult ERAA liikmed, kellel on olemas TIR. "Kuid on ka teisi vedajaid. Arvan, et süsteem peab kehtima kõikide, sh välismaal registreeritud vedajate jaoks, et poolte huvid ei oleks rikutud. Meie ettevõte ei kasuta Narva piiripunkti juba neli kuud just seal olevate järjekordade pärast. Ma loodan väga, et tulevikus saame piire kiiresti ületada, mitte seista nendel," rääkis Kazina.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele