• 30.06.10, 16:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vedaja: meie Narva piiripunkti ei kasuta

Maanteevedudega tegeleva Baltliner OÜ projektijuhi Jelena Kazina sõnul ei kasuta ettevõte Narva piiripunkti juba neli kuud just pikkade järjekordade pärast.
President kuulutas möödunud nädalal välja elektroonilist piirijärjekorda võimaldava seaduse, mis peaks kaotama veokijärjekorrad idapiiril.
Kas e-järjekord ka piiril valitsevat olukorda leevendab, Kazina hetkel hinnata ei oska. "Kui tänu sellele süsteemile järjekorrad ja piiri ületamise aeg muutuvad lühemaks, siis usun, olukord paraneb. Praegu me ei näe, kuidas see süsteem töötab ja mida võib meile anda," sõnas ta. 
Hetkel said e-järjekorra teenust kasutada ainult ERAA liikmed, kellel on olemas TIR. "Kuid on ka teisi vedajaid. Arvan, et süsteem peab kehtima kõikide, sh välismaal registreeritud vedajate jaoks, et poolte huvid ei oleks rikutud. Meie ettevõte ei kasuta Narva piiripunkti juba neli kuud just seal olevate järjekordade pärast. Ma loodan väga, et tulevikus saame piire kiiresti ületada, mitte seista nendel," rääkis Kazina.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele