Maanteevedudega tegeleva Baltliner OÜ projektijuhi Jelena Kazina sõnul ei kasuta ettevõte Narva piiripunkti juba neli kuud just pikkade järjekordade pärast.
President kuulutas möödunud nädalal välja elektroonilist piirijärjekorda võimaldava seaduse, mis peaks kaotama veokijärjekorrad idapiiril.
Kas e-järjekord ka piiril valitsevat olukorda leevendab, Kazina hetkel hinnata ei oska. "Kui tänu sellele süsteemile järjekorrad ja piiri ületamise aeg muutuvad lühemaks, siis usun, olukord paraneb. Praegu me ei näe, kuidas see süsteem töötab ja mida võib meile anda," sõnas ta.
Hetkel said e-järjekorra teenust kasutada ainult ERAA liikmed, kellel on olemas TIR. "Kuid on ka teisi vedajaid. Arvan, et süsteem peab kehtima kõikide, sh välismaal registreeritud vedajate jaoks, et poolte huvid ei oleks rikutud. Meie ettevõte ei kasuta Narva piiripunkti juba neli kuud just seal olevate järjekordade pärast. Ma loodan väga, et tulevikus saame piire kiiresti ületada, mitte seista nendel," rääkis Kazina.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.