AS CF&S Estonia juhatuse liige Ants Ratase arvates elektroonse piirijärjekorra sisseseadmine transiitkauba jaoks probleemi ei lahenda.
"Mulle tundub, et tegeletakse rohkem asja välise külje ilustamisega. Probleemi endaga ei tegeleta," rääkis Ratas. "Autojuhtidele võibolla läheb elu lihtsamaks, kliendile pole sellest aga mingit abi. Mis vahet seal on, kas auto peab seisma füüsiliselt 5 päeva järjekorras või on on ta 5 päeva elektroonilises järjekorras? 5 päeva on ikka 5 päeva – aeg on raha!," sõnas ta.
Ratase sõnul on vaja, et kiire piiriületus lepitaks kokku poliitikute tasemel ja pandaks vajadusel Vene poolele rohkem tollitöötajaid.
"On selge, et pika piiril ootamise korral keegi Eestit transiitmaana kasutada ei saa. Kui keegi praegu kasvõi väikese transiitkaubavoo, näiteks 100 konteinerit nädalas, Eestisse tooks, oleks piir kohe umbes," lisas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.