• 29.06.10, 10:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elektroonne järjekord kiiret piiriületust ei taga

AS CF&S Estonia juhatuse liige Ants Ratase arvates elektroonse piirijärjekorra sisseseadmine transiitkauba jaoks probleemi ei lahenda.
"Mulle tundub, et tegeletakse rohkem asja välise külje ilustamisega. Probleemi endaga ei tegeleta," rääkis Ratas. "Autojuhtidele võibolla läheb elu lihtsamaks, kliendile pole sellest aga mingit abi. Mis vahet seal on, kas auto peab seisma füüsiliselt 5 päeva järjekorras või on on ta 5 päeva elektroonilises järjekorras? 5 päeva on ikka 5 päeva – aeg on raha!," sõnas ta.
Ratase sõnul on vaja, et kiire piiriületus lepitaks kokku poliitikute tasemel ja pandaks vajadusel Vene poolele rohkem tollitöötajaid.
"On selge, et pika piiril ootamise korral keegi Eestit transiitmaana kasutada ei saa. Kui keegi praegu kasvõi väikese transiitkaubavoo, näiteks 100 konteinerit nädalas, Eestisse tooks, oleks piir kohe umbes," lisas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele