• 29.06.10, 10:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elektroonne järjekord kiiret piiriületust ei taga

AS CF&S Estonia juhatuse liige Ants Ratase arvates elektroonse piirijärjekorra sisseseadmine transiitkauba jaoks probleemi ei lahenda.
"Mulle tundub, et tegeletakse rohkem asja välise külje ilustamisega. Probleemi endaga ei tegeleta," rääkis Ratas. "Autojuhtidele võibolla läheb elu lihtsamaks, kliendile pole sellest aga mingit abi. Mis vahet seal on, kas auto peab seisma füüsiliselt 5 päeva järjekorras või on on ta 5 päeva elektroonilises järjekorras? 5 päeva on ikka 5 päeva – aeg on raha!," sõnas ta.
Ratase sõnul on vaja, et kiire piiriületus lepitaks kokku poliitikute tasemel ja pandaks vajadusel Vene poolele rohkem tollitöötajaid.
"On selge, et pika piiril ootamise korral keegi Eestit transiitmaana kasutada ei saa. Kui keegi praegu kasvõi väikese transiitkaubavoo, näiteks 100 konteinerit nädalas, Eestisse tooks, oleks piir kohe umbes," lisas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele