AS CF&S Estonia juhatuse liige Ants Ratase arvates elektroonse piirijärjekorra sisseseadmine transiitkauba jaoks probleemi ei lahenda.
"Mulle tundub, et tegeletakse rohkem asja välise külje ilustamisega. Probleemi endaga ei tegeleta," rääkis Ratas. "Autojuhtidele võibolla läheb elu lihtsamaks, kliendile pole sellest aga mingit abi. Mis vahet seal on, kas auto peab seisma füüsiliselt 5 päeva järjekorras või on on ta 5 päeva elektroonilises järjekorras? 5 päeva on ikka 5 päeva – aeg on raha!," sõnas ta.
Ratase sõnul on vaja, et kiire piiriületus lepitaks kokku poliitikute tasemel ja pandaks vajadusel Vene poolele rohkem tollitöötajaid.
"On selge, et pika piiril ootamise korral keegi Eestit transiitmaana kasutada ei saa. Kui keegi praegu kasvõi väikese transiitkaubavoo, näiteks 100 konteinerit nädalas, Eestisse tooks, oleks piir kohe umbes," lisas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!
Igasügisest traditsiooni järgides valib Äripäeva Logistikauudised juba 24. korda välja aasta parima logistikasaavutuse: esita kandidaat konkursile Aasta Logistikategu 2025!