airBaltic plaanib koos türklastega rajada Riiga Põhja-Euroopa lennukeskuse, mis peab teenindama 7 miljonit reisijat aastas, teatab db.lv.
Koos türklaste firmaga TAV Airports Holding A.S. rajatav laiendus peaks muutma Riia Lennujaama senisest oluliselt suuremaks ja võimsamaks. Nõukogude ajal ehitatud lennujaam "Riga" pidi suutma teenindada aastas kuni 2,5 miljonit reisijat. Eelmisel aastal aga teenindati juba 4 miljonit reisijat, millest 2,7 miljonit läheb airBalticu arvele. Käesolevaks aastaks planeerib Riia Lennujaam teenindada 4,6 miljonit reisijat. Et aga lennujaama ressursid kipuvad ammenduma, tuleb seda laiendada.
Eile allkirjastasid airBaltic ja TAV Airports Holding A.S. lepingu, mille järgi ehitatav uus terminal peaks muutma lennujaama võimsuseks 7 miljonit reisijat aastas. Ehitustööd läheavad senisel hinnangul maksma 1,4 - 1,7 miljardit krooni.
Uue terminali suuruseks peaks tulema 58 tuhat ruutmeetrit ja see kerkib lennumuuseumi naabrusse. Ühes tunnis peaks terminal suutma teenindada 40 lennukit ja 5 000 reisijat.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.