• 08.06.10, 10:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Venemaal käib bussides turvarihmakontroll

Alates selle aasta kevadest kontrollivad Vene ametnikud bussides turvarihmade olemasolu, kuid välisvedajaid nad tülitada ei või, teatab Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsioon (ERAA).
ERAA-sse tulnud teadete alusel kontrollib Venemaa turvarihmade olemasolu bussides. Vene Föderatsiooni (VF) Valitsuse määrus nr. 87 24.02.2010, mille alusel VF ametnikud toimivad, kehtib ainult Venemaa bussivedajatele siseriiklikel vedudel ja ei kehti välisvedajatele.
ASMAPist saadud informatsiooni alusel ei pea välisvedajate bussides, kui need on tehasest tulnud ilma turvarihmadeta, olema turvarihmasid. VF inspektoritel ei ole õigust määrata trahve välisriikide vedajatele.
Juhul, kui buss peetakse inspektori poolt kinni, siis peab bussijuht olema võimeline selgitama, et välisvedajatele see määrus ei kehti. Selleks lisame vastava määruse.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Juhul, kui VF ametnikud ikkagi kirjutavad välja akti ja määravad trahvi turvarihmade puudumise tõttu, siis palume sellest meile teada anda ja saata akti koopia.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele