Möödunud kuul avatud Eesti Posti e-keskkonda on kolinud ligi kümnendik klientidest, teatab postifirma.
Posti- ja logistikaettevõte eelmisel kuul avatud veebikeskkonna kuller.post.ee vahendusel on saadetisi edastatud oodatust rohkem, ligi 10% jae- ja väiksematest äriklientidest vormistab oma pakid interneti vahendusel.
"Tegemist on väga kasutajasõbraliku lahendusega," rääkis Eesti Posti logistikadivisjoni juht Ansi Arumeel. "Kui seni said pakile kulleri järele tellida ainult lepingulised, siis nüüd saab ettemaksuga teenuse eest tasudes kulleri järele kutsuda igaüks.
Esimene kuu on näidanud, et huvi teenuse vastu on suur, veebikeskkonnas vormistatakse märgatav kogus jaeklientide ja väiksematele äriklientidele saadetistest.”
Veebikeskkonnas on pakkide saatmine jagatud kolme kaalukategooriasse ning tasumine ja aadresskaardi vormistamine toimub sama veebikülje vahendusel. Võimalik on nii kuller koju pakile järele tellida kui viia tasutud saatekulu ja vormistatud aadresskaardiga pakk ise postkontorisse ja see seal ilma järjekorras seismata letis üle anda. Kõik veebikeskkonnas vormistatud pakid toimetatakse saajale kulleriga kätte ning saatja saab paki liikumist samas keskkonnas ka jälgida.
Posti- ja logistikaettevõtte vahendusel saadeti eelmisel aastal Eesti-siseselt üle 800 000 kullerpaki.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.