AS Signaal nõukogu esimees Andres Peets püüab koos austerlastega ja taanlastega käivitada Eestis liiklusealast klastrit.
"Eesmärk on teha siia klaster, mis sisaldaks liiklusuuringuid ja liikluskorraldust läbi IT-süsteemi. Mujal on see juba levinud," selgitas Peets.
Töögrupp koosseisus TTÜ, Lodzi Tehnoloogi Ülikool, AS Signaal, Kapsch Austria, Kapsch Telematic A/S (Taani) ja liiklusuuringute firma STRATUM on käivitanud transpordi ja liiklusvoogude intelligentse juhtimise alase koostöö mis hõlmab Põhja Euroopa regiooni.
Koostöö käigus püütakse luua valdkonnaga tegelev assotsiatsioon ning plaanis on käivitada teemakohane klaster. Teisalt aga,nagu möönis Peets, võib-olla peaks ikkagi ühinema Eestis loodava logistikaklastriga, siis oleks ettevõtmisel elujõudu rohkem.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.