AS Signaal nõukogu esimees Andres Peets püüab koos austerlastega ja taanlastega käivitada Eestis liiklusealast klastrit.
"Eesmärk on teha siia klaster, mis sisaldaks liiklusuuringuid ja liikluskorraldust läbi IT-süsteemi. Mujal on see juba levinud," selgitas Peets.
Töögrupp koosseisus TTÜ, Lodzi Tehnoloogi Ülikool, AS Signaal, Kapsch Austria, Kapsch Telematic A/S (Taani) ja liiklusuuringute firma STRATUM on käivitanud transpordi ja liiklusvoogude intelligentse juhtimise alase koostöö mis hõlmab Põhja Euroopa regiooni.
Koostöö käigus püütakse luua valdkonnaga tegelev assotsiatsioon ning plaanis on käivitada teemakohane klaster. Teisalt aga,nagu möönis Peets, võib-olla peaks ikkagi ühinema Eestis loodava logistikaklastriga, siis oleks ettevõtmisel elujõudu rohkem.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.