Homme ja ülehomme harivad huvilisi hollandlased, sakslased ja leedulased sadamate infrastruktuuride ehitamise alal, teatab koolitusfirma Addenda.
1. ja 2 juunil toimub Tallinnas sadamate infrastruktuuride alane koolitus, mille viivad läbi Hollandis ja mujal maailmas tuntud ning tunnistatud oma ala eksperdid ettevõttest Witeveen+Bos. Teisel koolituspäeval esinevad lektorid Saksamaalt ja Leedust ettevõttest ThyssenKrupp GfT Bautechnik GmbH.
Koolitust korraldab Eesti Ehitusettevõtjate Liit koostöös koolitusfirma Addenda OÜ-ga. Koolituse eesmärk on tõsta Eesti ehitusinseneride ja –projekteerijate/arhitektide pädevust sadamarajatiste projekteerimisel ja ehitamisel. Leida parimaid lahendusi Eestis kasutusel olevate sadamate infrastruktuuride rekonstrueerimisel, projekteerimisel, ehitamisel ning kvaliteedi tõstmisel.
Sadamaehituses kasutatakse spetsiifilisi ehitustehnoloogiaid ning kõrgete kvaliteedinõuetega struktuuride lahendusi ja materjale, mis peavad tagama vastupidavuse suurele kaubakoguse koormustele pikemas perspektiivis. Investeeringud infrastruktuuride väljaarendamiseks (sh sadamaalade laiendamised) vajavad vajalike spetsialistide olemasolu ka Eestis, et pakkuda konkurentsi välismaa ettevõtetele, kes on seotud Eesti sadamate arendamise, projekteerimise ning ehitamisega.
Koolitusel osalevad Eesti ettevõtted, kuid esindatud on ka Helsingi sadama ehitusosakond.
Witteveen+Bos on rahvusvaheline ehitusinseneri büroo, mille põhitegevusvaldkonnaks on sadamate infrastruktuuri ehituslahenduste väljatöötamine. Witteveen+Bos tegevusvaldkonda kuuluvad:
Kaikonstruktsioonide projekteerimine
Geotehniline projekteerimineSüvendustööd ja maaparandusHüdrodünaamikaKalda projekteerimineEhitusprojekteerimineTeede, raudteede ja muude infrastruktuuride projekteerimineKeskkonna projekteerimineEhitusjärelvalveRahvusvaheliste hankedokumentide koostamine
Witteveen+Bos’il on kogemus nii Lääne- kui ka Ida-Euroopa kaikonstruktsioonide väljatöötamise kui ka parendamisega. Ettevõte on aktiivselt tegev nii reisi- kui ka kaubasadamate projekteerimisel ning taastamisel. Wittevee+Bos’il on kogemus mitme tsunamide ja mereõnnetuste tagajärjel kahjustada saanud sadamate taastamisel ning projekteerimisel.
Eesti Ehitusettevõtjate Liit (EEEL) on 1991 a. vabatahtlikult ühinenud ehitusettevõtjaid ühendav mittetulundusorganisatsioon. EEELi eesmärk on kooskõlastada ja koordineerida oma liikmete tegevust ehitustegevuse majanduspoliitilistes küsimustes ja suhetes töövõtjatega ning nende organisatsioonidega.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.