Tuhapilve kriis tõi Eesti transpordisektoris suurima kahju ASile Estonian Airile. Autovedajad erinevalt bussitranspordifirmadest tuhakriisis suurt kasu ei lõiganud
Poolteist kuud pärast aprillikuise tuhapilve hajumist Euroopa kohalt on hakanud lõppema ettevõtete teated, mida tuhk nende äritegevusele kaasa tõi. Transpordisektoris on nii Eestis kui maailmas suurimateks kannatajateks lennufirmad.
Kui ligi nädalane tuhakaos oli Euroopas raudteefirmade pidu, siis Eestis Lääne-Euroopa suunalise raudteeühenduse puudumise tõttu selles valdkonnas suuri võite olla ei saa. Kasu lõikasid aga tuhapilvest Eesti bussitranspordifirmad. Eurolines’i päevane käive tõusis 75%. Kaubavedudes aga maanteetranspordifirmad suurt tulu lennuliikluse seisakust ei lõiganud.
Mida siis tuhakriis autovedajatele üldse tõi ja kes olid sellest tuhapilvest võitjad, kes kaotajad, selle kohta loe värskest maikuisest Logistika kuukirjast.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.