Tuhapilve kriis tõi Eesti transpordisektoris suurima kahju ASile Estonian Airile. Autovedajad erinevalt bussitranspordifirmadest tuhakriisis suurt kasu ei lõiganud
Poolteist kuud pärast aprillikuise tuhapilve hajumist Euroopa kohalt on hakanud lõppema ettevõtete teated, mida tuhk nende äritegevusele kaasa tõi. Transpordisektoris on nii Eestis kui maailmas suurimateks kannatajateks lennufirmad.
Kui ligi nädalane tuhakaos oli Euroopas raudteefirmade pidu, siis Eestis Lääne-Euroopa suunalise raudteeühenduse puudumise tõttu selles valdkonnas suuri võite olla ei saa. Kasu lõikasid aga tuhapilvest Eesti bussitranspordifirmad. Eurolines’i päevane käive tõusis 75%. Kaubavedudes aga maanteetranspordifirmad suurt tulu lennuliikluse seisakust ei lõiganud.
Mida siis tuhakriis autovedajatele üldse tõi ja kes olid sellest tuhapilvest võitjad, kes kaotajad, selle kohta loe värskest maikuisest Logistika kuukirjast.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.