• 27.05.10, 13:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Autovedajail tuhast tulu ei tõusnudki

Tuhapilve kriis tõi Eesti transpordisektoris suurima kahju ASile Estonian Airile. Autovedajad erinevalt bussitranspordifirmadest tuhakriisis suurt kasu ei lõiganud
Poolteist kuud pärast aprillikuise tuhapilve hajumist Euroopa kohalt on hakanud lõppema ettevõtete teated, mida tuhk nende äritegevusele kaasa tõi. Transpordisektoris on nii Eestis kui maailmas suurimateks kannatajateks lennufirmad.
Kui ligi nädalane tuhakaos oli Euroopas raudteefirmade pidu, siis Eestis Lääne-Euroopa suunalise raudteeühenduse puudumise tõttu selles valdkonnas suuri võite olla ei saa. Kasu lõikasid aga tuhapilvest Eesti bussitranspordifirmad. Eurolines’i päevane käive tõusis 75%. Kaubavedudes aga maanteetranspordifirmad suurt tulu lennuliikluse seisakust ei lõiganud.
Mida siis tuhakriis autovedajatele üldse tõi ja kes olid sellest tuhapilvest võitjad, kes kaotajad, selle kohta loe värskest maikuisest Logistika kuukirjast.
 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele