• 11.05.10, 09:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Külmlaolt ja -vedajalt nõua tõendeid, nori puhtuse kallal 

Toiduainete külmladustus ja külmvedu peavad moodustama katkematu, puhta ja kontrollitud keti. Kokkukleepunud külmtoode on vahepeal sulanud.
„Ladustamisel on olulised kaks asja: olgu alati tagatud õige jahutus- või külmutustemperatuur ja et asjad ei kaoks,“ selgitas Rakvere Lihakombinaadi logistikadirektor Tarmo Rei. Lisaks peab laos olema võimalus alati jälgida toote „käekäiku“ alates vastuvõtust kuni väljastamiseni. Külmfurgooni saabumisel, peab selle külmaseade juba enne toiduaine vastuvõttu töötama.
Külm ja Kliima OÜ omanik Indrek Arro sõnul osadel  furgoonidel külmaseade ei töötagi. Lisaks paljudel masinatel puudub printer.  "Läbiv joon on kehvapoolne."
Mida tuleks oma jahutatud või külmutatud toidukauba ladustamisel ja vedamisel jälgida ja nõuda ning mis seis valitseb Eesti külmvedudes, selle kohta loe tänase Äripäeva paberväljaande logistikarubriigist.

Seotud lood

  • toostusuudised.ee
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele