• 11.05.10, 09:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Külmlaolt ja -vedajalt nõua tõendeid, nori puhtuse kallal 

Toiduainete külmladustus ja külmvedu peavad moodustama katkematu, puhta ja kontrollitud keti. Kokkukleepunud külmtoode on vahepeal sulanud.
„Ladustamisel on olulised kaks asja: olgu alati tagatud õige jahutus- või külmutustemperatuur ja et asjad ei kaoks,“ selgitas Rakvere Lihakombinaadi logistikadirektor Tarmo Rei. Lisaks peab laos olema võimalus alati jälgida toote „käekäiku“ alates vastuvõtust kuni väljastamiseni. Külmfurgooni saabumisel, peab selle külmaseade juba enne toiduaine vastuvõttu töötama.
Külm ja Kliima OÜ omanik Indrek Arro sõnul osadel  furgoonidel külmaseade ei töötagi. Lisaks paljudel masinatel puudub printer.  "Läbiv joon on kehvapoolne."
Mida tuleks oma jahutatud või külmutatud toidukauba ladustamisel ja vedamisel jälgida ja nõuda ning mis seis valitseb Eesti külmvedudes, selle kohta loe tänase Äripäeva paberväljaande logistikarubriigist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele