Järgmisest reedest avanev kabotaažvedude turg ilmselt välisvedajate horde Eestisse ei too, kuna vedajaid on vähe ja kohalikke olusid ei tunta, keelest rääkimata.
„Arvan, et suures plaanis ei muutu midagi,“ pidas DSV Transport juhataja Jaan Lepp 14. maist jõustuvaid Euroopa Liidu kabotaažveo uusi reegleid pigem formaalsuseks.
Alates 14. maist peaks idee poolest euroliidus maanteeveod saama konkurentsile avatuks. Näiteks ühe liikmesriigi veofirma võib edaspidi kaupu peale võtta ja kohale toimetada ka teises liikmesriigis, ehkki teatavate piirangutega.Siiski ei suhtu ta sellesse ükskõikselt. Ehkki muudatust on reklaamitud kui maanteeveo turu avanemisena, liberaliseerimisena, tundub asi olevat Lepa arvemisel vastupidine.
Eriti kahtlane tundub välisvedajate saabumine spetsiifilistele sisevedudele.
Mida uutest, 14. mail jõustuvatest kabotaažireeglitest arvavad vedajad ja mida need reeglid sätestavad, selle kohta loe tänase Äripäeva paberväljaande Logistikarubriigist..
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.