• 03.05.10, 11:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Post müüb autosid

Eesti Post pani müüki 44 kaubikut, mille vanus on viis kuni kümme aastat, teatab postifirma.
Posti- ja logistikaettevõtte soov võõrandada 144 kaubikut korraga ei õnnestunud, mistõttu otsustati nimetatud komplektist 100 kaubikut edasi kasutada ja võõrandada need 44 sõidukit, mis nõuaksid lähiajal suuremahulisi investeeringuid remondi osas. 
Eesti Posti haldusosakonna juhi Villi Heinsalu sõnul oli algne eesmärk sõidukid võõrandada kogu partiina ja hankida nende asemele riigihanke korras uued kaubikud.  „Komplekti sisu ja hind ning olukord autoturul ei võimaldanud kahjuks sõidukeid komplektina müüa, mistõttu tuli uued lahendused leida.
100 kaubikut, mis on kasutuses olnud pea kolm aastat ja millede läbisõit jääb vahemikku 40 000 kuni 160 000 km, jäävad ettevõtte kasutusse veel kaheks aastaks. Komplektina võõrandatavad 44 kaubikut on kasutuses olnud viis kuni kümme aastat ja nende läbisõit jääb vahemikku 160 000 kuni 400 000 km,“ kommenteeris autode müüki Heinsalu.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Lähitulevikus planeerib Eesti Post võõrandada ka mõned suuremad veoautod (MB Actros), mis on olnud ettevõttes kasutusel paar aastat. Eeltoodut tingib mahtude vähenemine ja allhanke korras transporditeenuse sisseostmine,” lisas Heinsalu. 
2010. aastal võtab posti- ja logistikaettevõte riigihanke tulemusel kasutusse ligi 50 uut kaubikut, millest kuus töötavad surugaasil. Pärast 44 sõiduki võõrandamist ei ole ettevõttes postisaadetiste veol enam kasutusel ühtegi sõidukit, mis oleks vanem kui viis aastat.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.05.25, 14:15
Millised on laonduse trendid täna ja tulevikus?
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Viimased uudised

Uudised
  • 30.05.25, 11:57
Eestist saab nüüd Lux Expressiga Palangasse ja Klaipėdasse
Uudised
  • 30.05.25, 11:35
Vestlusring | Ökonomist: USA tollitariifide trall tuleb Eestis tarneahela juhtimisest lihtsalt välja tõsta
Iga päev tuleb uusi uudiseid ja neid võiksid töösturid jälgida
Uudised
  • 30.05.25, 11:28
Kirjade ja pakkide saatmise hind tõuseb 1. juulist
Uudised
  • 30.05.25, 11:00
Air Balticu uue tegevjuhi kohale on üle 40 huvilise 30 riigist
Ajutine tegevjuht usub, et viie aasta pärast on Air Balticu lennukipark kaks korda suurem.
Uudised
  • 30.05.25, 01:04
Eesti mängib transpordisektori kliimakohustuste täitmisel tulega
Fossiilkütuste osakaal on hoopis kasvanud, ETS2 kardetakse enne valimisi nagu tuld: iga tegemata jätmine saab ühel hetkel karistatud.
Uudised
  • 29.05.25, 15:43
Liiklus Sauga–Pärnu 2+2 ehituslõigul suunatakse uuele trassile
Uudised
  • 29.05.25, 15:33
Hoiatus: sotsiaalmeedias levib valeinfo juhilubade väljastamisest Eestis
Uudised
  • 29.05.25, 14:32
Eesti parim tarneahelajuht 2025 on snäkitootja Ellyt Talv
Antsla vallast Võrumaal on loodud globaalne tarneahel! Ellyt Talv edendab ka Vietnami põllumajandust luues farmeritele tarneahela Euroopasse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Logistikauudised esilehele