Hansabuss AS juhatuse esimees Neeme Tammis tõdes, et seoses tuhapilvedega on bussivedajal käed küünarnukini tööd täis.
"Nendel päevadel on kogu ressurss maksimum võimsusega väljas. Nagu suvine hooaeg! Kõik, mis liigub, on sõidus," kirjeldas Tammis olukorda, kus seiskunud lennuvedude tõttu ilmus bussivedaja õuele ootmamatult palju tööd.
Näiteks rahvusvahelisel liinil Tallinn-Riia-Tallinn on Hansabuss Businesslines otsast lõpuni pidevalt kõik välja müüdud.
Hansabussi tellimusveod on samuti täielikult rakkes. Seiskunud lennuliikluse tõttu lõksu jäänud inimesi saadeti tooma busiid Sofiasse, Pariisi, Varssavisse, Berliini, Milaanosse, lisaks ka Istanbulisse.
Hansarendi autorendi osas on samuti kõik autod välja renditud. "Eriti hinnas on juhiga autod," tõdes Tammis.
Kas need tuhapilvest johtuvad kibedad päevad tähendavad bussifirmale ka suuremat tulu?
"Jah, kuid see ei ole eesmärk. Näiteks meie hinda ei tõstnud," osutas Tammis olukorra ärakasutamisest hoidumist.
Kui kaua selline veoolukord võiks kesta?
"Isegi, kui kolmapäeval peaks kogu lennuliiklus taastuma, siis meil tuleb eriolukorras vedada veel 5 päeva," sõnas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
MootorReisi Grupp tegevjuhi Hannes Saarpuu seletusel on tuhapilv toonud bussifirmale hüppelisi kasve.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.