Hansabuss AS juhatuse esimees Neeme Tammis tõdes, et seoses tuhapilvedega on bussivedajal käed küünarnukini tööd täis.
"Nendel päevadel on kogu ressurss maksimum võimsusega väljas. Nagu suvine hooaeg! Kõik, mis liigub, on sõidus," kirjeldas Tammis olukorda, kus seiskunud lennuvedude tõttu ilmus bussivedaja õuele ootmamatult palju tööd.
Näiteks rahvusvahelisel liinil Tallinn-Riia-Tallinn on Hansabuss Businesslines otsast lõpuni pidevalt kõik välja müüdud.
Hansabussi tellimusveod on samuti täielikult rakkes. Seiskunud lennuliikluse tõttu lõksu jäänud inimesi saadeti tooma busiid Sofiasse, Pariisi, Varssavisse, Berliini, Milaanosse, lisaks ka Istanbulisse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Hansarendi autorendi osas on samuti kõik autod välja renditud. "Eriti hinnas on juhiga autod," tõdes Tammis.
Kas need tuhapilvest johtuvad kibedad päevad tähendavad bussifirmale ka suuremat tulu?
"Jah, kuid see ei ole eesmärk. Näiteks meie hinda ei tõstnud," osutas Tammis olukorra ärakasutamisest hoidumist.
Kui kaua selline veoolukord võiks kesta?
"Isegi, kui kolmapäeval peaks kogu lennuliiklus taastuma, siis meil tuleb eriolukorras vedada veel 5 päeva," sõnas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
MootorReisi Grupp tegevjuhi Hannes Saarpuu seletusel on tuhapilv toonud bussifirmale hüppelisi kasve.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.