"Nendel päevadel on kogu ressurss maksimum võimsusega väljas. Nagu suvine hooaeg! Kõik, mis liigub, on sõidus," kirjeldas Tammis olukorda, kus seiskunud lennuvedude tõttu ilmus bussivedaja õuele ootmamatult palju tööd.
Näiteks rahvusvahelisel liinil Tallinn-Riia-Tallinn on Hansabuss Businesslines otsast lõpuni pidevalt kõik välja müüdud.
Hansabussi tellimusveod on samuti täielikult rakkes. Seiskunud lennuliikluse tõttu lõksu jäänud inimesi saadeti tooma busiid Sofiasse, Pariisi, Varssavisse, Berliini, Milaanosse, lisaks ka Istanbulisse.
Hansarendi autorendi osas on samuti kõik autod välja renditud. "Eriti hinnas on juhiga autod," tõdes Tammis.
Kas need tuhapilvest johtuvad kibedad päevad tähendavad bussifirmale ka suuremat tulu?
"Jah, kuid see ei ole eesmärk. Näiteks meie hinda ei tõstnud," osutas Tammis olukorra ärakasutamisest hoidumist.
Kui kaua selline veoolukord võiks kesta?
"Isegi, kui kolmapäeval peaks kogu lennuliiklus taastuma, siis meil tuleb eriolukorras vedada veel 5 päeva," sõnas ta.